February 12, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=Deuterium][quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Deuterium]grund. Ronnie Coleman ex (vinnare av Mr.Oplympic ett antal gånger), han tar ett ton i benpress[/i] .
Bevisa.
Låna hem Ronnie Coleman - The Cost of Redemption, där får man se när han gör det. Får även se när han kör över 300kg i knöböj...
jag tror på det, jag klarade 200 i benpress när jag var 15 år
Är du 60 cm? Har gymmat ett tag och ligger runt 150 och tränar (21 år 187 cm). Säker på att det inte var pounds du körde på? 😛
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Deuterium][quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Deuterium]grund. Ronnie Coleman ex (vinnare av Mr.Oplympic ett antal gånger), han tar ett ton i benpress[/i] .
Bevisa.
Låna hem Ronnie Coleman - The Cost of Redemption, där får man se när han gör det. Får även se när han kör över 300kg i knöböj...
jag tror på det, jag klarade 200 i benpress när jag var 15 år
Är du 60 cm? Har gymmat ett tag och ligger runt 150 och tränar (21 år 187 cm). Säker på att det inte var pounds du körde på? 😛
150Kg i benpress...Alltså liggande på rygg och pressar uppåt?
Det tog jag i åttonde klass..Kanske 1,75-1,80 lång då..Minns inte, dock 1,90 nu för tiden.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)