July 27, 2002
Har varit borta sedans i torsdags. 😮
Det som hände var det konstigaste jag varit med om. :arg:
Jag gick och tog en dusch, lille brodern skulle spela på cartoonnetwork och när man kommer tillbaks så är allt som vanligt ( tror man).
Jag kunde inte använda siffror på tagentbordet, det var caps lock hela tiden, min mus rörde sig själv ( som ett jehu in i kanter m.m.),
På mirc när jag tryckte på en kanal så försvann den(????)
När jag startade datorn pep moderkortet 2 ggr och det kom upp "snabb knappar".
Jaha tänkte man, jag tog i formatera den men det gick inte för jag hade knappt nån kontroll över tagentbordet, drog ut tagentbordet och körde nåt installations program, sen var det klart, men felet var fortfarande kvar!
Detta var 4 på eftermiddagen, testa på kvällen, funkade ej, testade på morgonen dagen därpå funkade ej, testa efter skolan, FUNKADE!
"ok" normalt problem? Jag hade nollstält bios innan jag formaterade och efter.
En sak till som var konstig var med musen att om jag t.ex tog 4 filer och skulle flytta till ett ställe så vart det genvägar istället, och tänk er att mus pekaren är 20 ggr så stor som den är normalt, så var det, tryckte jag på 1 fil blev det 5-20 st istället. 😕
Nu är allting normalt igen så önska mig välkommen.
July 27, 2002
Hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka.
Tog inte screen kunde inte göra nåt. tänkte spara lite viktiga filer på disket men det blev bara genvägar istället. 😡
Men det verkar som min IP addres är typ "känd" för med blackICE ser man hela tiden massa konstiga ip´s som "kollar mig". 😕
August 20, 2001
Callister wrote: Hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka.
Tog inte screen kunde inte göra nåt. tänkte spara lite viktiga filer på disket men det blev bara genvägar istället. 😡
Men det verkar som min IP addres är typ "känd" för med blackICE ser man hela tiden massa konstiga ip´s som "kollar mig". 😕
Det är inte en massa reklamföretag och sådant?
April 25, 2003
1 Guest(s)