February 1, 2003
January 6, 2003
Pappa-Scan wrote: Jag hade åkt tillbaka ett par hundratals år och utrotat ett halvt jordklot för det är för fullt idag och maten kommer inte att räcka till snart.
Inte så vidare smart eftersom du kan döda nån av dina släktingar så att du gör så att du aldrig existerat. Vilke inte är något vidare smart.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
December 15, 2002
macrus wrote: Skulle vilja åkta tillbaka till Fotbolls VM 1994 då Sverige tog Brons. Var sån härlig känsla vill uppleva det igen! 🙂
😀 kan du tänka dig?? precis det tänkte jag när jag läste första inlägget i tråden!!åka till VM-94 och kolla på vårat landslag.... 🙂 dte är ju så nostalgiskt som dte kan bli 😀
July 13, 2002
silke wrote: 80 talet.
Bilarna! ActionFilmerna! Musiken!
Hehe... du låter som reklamen för Miami Vice på 5:an 😀
Men aj skulle väl åka tillbaka i tiden och hälsa på mina gamla förfäder som nu är döda. Och när jag var där skulle ja passa på å satsa lite cash i aktier. Eller som de gör i tillbaka till framtiden. ge mihsjälv en bok där alla häst- och sportresultat finns registrerade så att det bara är att satsa :D:D:D
2 Guest(s)