Ettan, tror inte jag sett de andra.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 30, 2004
Är inte detta ytterligare ett exempel på en viss ålderskillnad ? Vi som var med på den tiden tycker fortfarande de är klasssiker men de som växer upp idag tycker "de suger" och tittar hellre på massa dåligt gjorda kopior av "klassikerna".
Ungefär som den där "13 going on 30" eller vad f-n den heter som ju bara är en direkt kopia av Big med Tom Hanks.
Eller HL2 som är en blek efterföljare till HL1 😉
November 27, 2003
UiOpL wrote: Är inte detta ytterligare ett exempel på en viss ålderskillnad ? Vi som var med på den tiden tycker fortfarande de är klasssiker men de som växer upp idag tycker "de suger" och tittar hellre på massa dåligt gjorda kopior av "klassikerna".
Ungefär som den där "13 going on 30" eller vad f-n den heter som ju bara är en direkt kopia av Big med Tom Hanks.
Kan bara hålla med 🙂
//Andreas
March 20, 2003
UiOpL wrote: Är inte detta ytterligare ett exempel på en viss ålderskillnad ? Vi som var med på den tiden tycker fortfarande de är klasssiker men de som växer upp idag tycker "de suger" och tittar hellre på massa dåligt gjorda kopior av "klassikerna".
Är tillräckligt gammal för att de skall vara "klassiker" för mig.
Det finns många andra filmer ifrån 80-talet och tidigare som står sig än idag och Back-To-Future lägger jag inte i den kategorin.
July 19, 2001
MULLVADEN wrote:
Hmm.. Om den e den bästa som nånsin gjorts så måste den väl vara den bästa i världshistorien...
eller hur ser du på din mening??=) 🙄
Att den är en av de bästa som har gjorts.. Och den ligger på min top 5 lista av de bästa filmerna.. Det finns många filmer som är extremt bra men den är ändå på top 5 listan.. Vad mer ska jag säga?
November 27, 2003
Mind wrote: Någon som vet vad bilen dom använder heter ?
jag fick nydligen reda på att motorn som sitter i den är samma V6a som användes i Volvos 760 serie.lite tufft tycker jag, det är ju inte en motor som räcker till en sportbil enligt mig, så stark är den ju inte.
DeLorean 😉
//Andreas
1 Guest(s)