July 3, 2003
CasO wrote: haha....
undrar vem det är som har ett comviq kontant kort liggandes i 12 månader utan att använda den...... 🙄
Saken är den att jag fyllde på med ca 750 kr på en gång tror jag.
Sedan hjälper det inte att använda den, för det har jag gjort, utan man måste fylla på kortet för att giltligheten ska förlängas.
October 22, 2002
Spindel wrote: [quote=CasO]haha....
undrar vem det är som har ett comviq kontant kort liggandes i 12 månader utan att använda den...... 🙄
Sedan hjälper det inte att använda den, för det har jag gjort, utan man måste fylla på kortet för att giltligheten ska förlängas.
aha nu förstår jag dig precis =)
dumma comviq.....
MEN HAR DU ringt dem då?
July 3, 2003
CasO wrote: [quote=Spindel][quote=CasO]haha....
aha nu förstår jag dig precis =)
dumma comviq.....
MEN HAR DU ringt dem då?
Ne, står ju på deras hemsida att allt försvinner
October 22, 2002
Här kommer min egen comviq berättelse:
För ett tag sen så hade jag abonnemang hos Comviq och en dag så ville jag ändra abonnemanget (alltså tex från comvic dag till comvic pott)...
så jag ringde kundtjänst.... och allt var klart...
men vad händer nästa månad man får fakturan? det står fel abonnemang
jag ringer igen och ber dem att fixa detta.... och jaa det ska vi göra säger den glada flickan på andra sidan luren..
nästa faktura man får har samma problem.... så jag sket i det totalt... och betala på....
innan våren var slut och den fina sommaren kom skulle jag på resa under ca 2 månader.... därför borde man väl byta abonnemang till pott så att när man kommer tillbaka så har man ca 300 kr att ringa för....
(en kompis skulle betala fakturan år mig)
men iaf, jag ringde comviq och de sa att allt e klart och de har gjort det jag begärde....
efter 2 månader kommer jag tillbaka hem... glad och pigg från semestern och börjar använda min fina mobil...
eftersom jag bytte abonnemang innan jag åkte iväg så trodde jag att allt var klart...
därför ringde jag för ca 300 kr om inte mer hehe =)
men vad händer nästa månad man får fakturan, dem begär av mig att betala HELA 500 kr när dem e skyldiga mig 150 kr
iaf jag ringer dit och berätta hela min berättelse och så säger dem att dem fixar fakturan... så att nästa månad istället för att betala 500 ville dem att jag skulle betala 1000 kr
för att göra sagan kort så till sist ville dem ha ca 2500 kr av mig...
jag ringde hit och dit och hade problem med inkasso och till slut så GAV dem sig och jag slapp att betala en enda öre....
böhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
2 Guest(s)