April 20, 2002
Ha de bra!
BTW 100 till inlägg så blir du äkta 1337!!!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 1, 2002
McKinley wrote: [quote=Tintin]Ha de bra!
BTW 100 till inlägg så blir du äkta 1337!!!
Där dök det upp igen
1337??
Vad står det för?
Jag mycket jag än har fösökt komma på det har inte lyckats klura ut det.
hehe..
elite --> leet --> l33t --> 1337 ...
måste erkänna att det tog mig ett tag att klura ut det med när jag såg det första gången 🙂
June 20, 2002
vart i västindien???
drar du till jamaica slipper du sakna oss... 😀
"Wyndham Rose Hall Resort & Country Club
High-speed Internet access in every guest room. Your room will have direct Internet access with connection speeds 50 times faster than regular modems. Wireless Internet access in public areas and meeting rooms. All you'll need is a wireless Ethernet card and you'll be connected, whether you're in a meeting room, sitting in the lobby or enjoying a meal.
Address
P.o. Box 999
Montego Bay Jamaica "
June 17, 2001
Västindien och Italien??? Va fan, när man kan vara i Skåne?
(Nu ska jag ut på min balkong med en Pinacolada och sola lite framför polen)
BTW, Vart i Västindien ska du? Jag har varit på (Osäker på stavningen)Martiniq, St:Lucia, Grenada öarna och några andra småöar till. Vi seglade runt bland öarna under ett par veckor, det var ganska nice må jag lova.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
jokkling wrote: [quote=[NH] WIGGER]Västindien och Italien??? Va fan, när man kan vara i Skåne?
(Nu ska jag ut på min balkong med en Pinacolada och sola lite framför poolen)
Ummm.... ----------->Skrivet: 06 Dec 2002 14:27
höhö, glöm inte lång-kalsongerna och overallen.
Jag har inglasadbalkong 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 20, 2002
[NH wrote: WIGGER] (Nu ska jag ut på min balkong med en Pinacolada och sola lite framför polen)
Bor du nära Polen?
Där har jag aldrig varit men jag har en tjejkompis som var där i somras. Hon sa att det var jättefint där....
Själv sitter man i en lägenhet på tredje & översta våningen, 50 kvadrat & ingen balkong.
Och till råga på allt så är det dålig uppvärmning så jag vaknar på mårgonen och snörvlar som bara den.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 24, 2002
Tintin wrote: =)
1337 betyder som sagt elite.
hm, jaha och det här hör inte då ihop på nåt sätt?
April 20, 2002
Nu förstår jag inte vart du vill komma.
Kallar du mig just idiot eller menade du att 1337 och något annat hörde ihop?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)