November 21, 2005
Nu är det så att det var ju faktiskt nyårsafton igår och jag antar att en hel del behöver lite tips på hur dem ska bota sin bakfylla .. så släng upp alla tips ni har för att det ska kännas bättre!
mina tips,
dusha så att du blir helt jävla ren, känns mkt bättre efter.
ta på dig rena kläder! allt ska vara rent, rena strumpor är jävligt viktigt!
sov länge!
November 22, 2001
Snorch wrote: Halva poängen med att vara ute och festa är ju att få ligga och vara bakfull hela dagen.. 🙂
Precis, det är ju halva nöjet 🙂
Ligg i sängen, släng på ett par filmer käka överblivet godis o beställ gärna en pizza.
Och om du har möjlighet, ta en runda mellan lakanen med någon, det hjälper alltid 😉
August 13, 2004
fisken wrote: [quote=Bjornstrom]Lot(s) of water är mitt tips..
Vattnet ska börjas inmundas direkt vid hemkomst och drickas vid varje tillfälle man vaknar under natten.
Agreed. Det är något som jag konstigt nog aldrig glömmer på fyllan, så jävla äckligt när man vaknar upp och är aptorr i hela munnen/svalget.
October 16, 2003
http://www.apoteket.se/apoteke.....owProdInfo
Resorb, bästa mot baksmälla there is...
February 17, 2004
En återställare är alltid det bästa, ett bra tips är en/flera Fernet dagen efter. Annars har jag inga råd att ge för jag brukar bli ******* **** dålig dan efter. Frisk luft kan nog vara bra, gå några km så mår du bättre (dock inte i regn o rusk då blir man deppig).
/Dani
November 21, 2005
December 17, 2005
wojt wrote: [quote=fisken][quote=Bjornstrom]Lot(s) of water är mitt tips..
Vattnet ska börjas inmundas direkt vid hemkomst och drickas vid varje tillfälle man vaknar under natten.
Agreed. Det är något som jag konstigt nog aldrig glömmer på fyllan, så j**la äckligt när man vaknar upp och är aptorr i hela munnen/svalget.
Ja innan man går och sover dricker man också..
Men bästa tipset är väl att dricka varannan vatten medans man festar.. Då mår man gr8 dagen efter.
1 Guest(s)