August 7, 2001
squarepusher wrote: Nu har jag fan fått nog, för några månader sen så hade det kunna varit jag och min flickvän som hade strukit med, kommer fortfarande ihåg när vakterna utanför sari club höll på å garvade åt mina sunkiga sandaler...rätt sköna lirare, dom ligger väl i småbitar nu. Jag skiter i vad alla vänsterliberala trädkramare här tycker...skulle det visa sig att det är muslimska extremister som ligger bakom igen..så finns det bara en sak att göra, jaga packet till världens ände och rensa bort dom för gott, det är ju helt uppenbart att dom inte kommer att sluta och inget vi gör kommer att få dom att sluta i god tid dvs innan det sker fler attentat, ska vi verkligen vänta tills det smäller här hemma hos oss? eller ska vi skylla rubbet på usa? och västvärlden? dom kanske hade en svår uppväxt vad vet jag..om vi alla kramar dom så kommer dom säkert att sluta? Kom ihåg att västvärlden inkluderar sverige..och nu är det svenskar som har dött.......
jag antar att du känenr dig personligen drabbad av terrorismen (fast igentligen så tycker jag att ditt inlägg är lite som när någon fjortis dör å typ alla andra fjortonåringar var bästis med den döda fjortisen) men nog om det. visst är det fel av terroristerna att hålla på å spränga folk och saker, men folk gör nog allt vad dom kan för att stoppa terrorismen utan att oskyldiga stryker med, och det har man nog gjort ganska länge, bara att dom på senare tid har fått lite fler resurser att leka....
November 29, 2001
abishai wrote: UndaC, om jag säger att jag läser dom 3 första raderna av vad du skrev och sen sket i resten, vad skulle du tycka då?
Jag skulle nog ställa mig rätt neutral till det. Status quo.
Men en fråga (eller egentligen "a two part question" men det är hårklyveri) skulle ju komma upp i mitt huvud: De tre första raderna av vilket inlägg och varför slutade du läsa?
June 18, 2001
Pain> Häftigt användarnamn.
Jag vill gärna försöka nå fram till den illiterata skara som vistas här. Det fungerar inte med ironi; sarkasmer är att glömma; allusioner uppfattas inte; att hoppas någon ska kunna läsa mellan raderna är dödfött. Vad har då kvar jag att ta till förutom infantilt och klart språk? Tyvärr ska det genast påpekas hur barnsligt det är. Tjae... språkvalet är påkallat.
Får jag fråga vad dina åsikter angående hur jag skriver har med den här diskussionen att göra? För att inte få samma fråga i gensvar: jag gjorde det för att jag undrade vad skälet var till att vem-det-nu-var lade sina egna ord i min mun, och började argumentera mot dem istället för mot vad jag sade. Jag har förövrigt redan svarat på det.
2 Guest(s)