June 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=MULLVADEN]Nee.. men det brukar släppas efter att det gått på TV.. eller hur...=)
Möjligtvis svenskproducerad skit men inget annat....
har ingen regionsfri DVD.. så jag tänkte att svenska disrobutörerna inte ger ut den förrns det har gått klart på TV...
Förstår du nu hur jag tänker???
June 17, 2002
Marron wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Marron]Blev aldrig att jag tittade första omgången de visade den.
Men nu följer jag den och jäklar va bra den är! 😀
mm, vad jag har förstått så har tv4 fått in en miljard^42 mail om att de skall sända den igen.
Det blir en del 🙄
Jo... Hmm.. bara att svenska folket ska skicka 1 miljard så måste alla ligga i rätt hårt...=)
May 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Marron][quote=Krqagyzzz][quote=Marron]Blev aldrig att jag tittade första omgången de visade den.
Men nu följer jag den och jäklar va bra den är! 😀
mm, vad jag har förstått så har tv4 fått in en miljard^42 mail om att de skall sända den igen.
Det blir en del 🙄
Jo... Hmm.. bara att svenska folket ska skicka 1 miljard så måste alla ligga i rätt hårt...=)
det finns ju väldigt många människor som vistas illegalt här i landet, så det kan nog plocka på... :bgrin:
February 1, 2004
Det bästa avsnittet kommer och det är nr 7 tror jag. Det är snö å kallt som in i hel***e där dom é. Lätt det bästa avsnittet, why? Titta själva så får ni se, kommer om några veckor.
Hehe..och nu ett BoB skämt!
Det avsnittet utspelar sig i snö..och vad heter "ledaren"? Jo, Winters :D:D *HÖHÖHÖHÖHÖ*
1 Guest(s)