February 15, 2003
February 15, 2003
October 10, 2004
http://pirazine.blogspot.com/ kanske går att söka på gamla nyheter. Grymt bra blogg för pirater:) arr!
October 3, 2004
BloodMan wrote: ehm lönt att bry sig om det nu ?
Ja?
Är mycket som det blir hur mycket skrivierier som helst om och sen xx antal månader senare när domen kommer så skrivs det inget om det. Är man intresserad av fallet så är det ju självklart att man är intresserad av domen och inte bara händelseförloppet.
Har också undrat vad som hände med dem.
October 10, 2004
Med Bahnhof(notera stavningen då folk verkar inte veta hur det stavas) hände det inget med har jag för mig. De viste ju inte vad som hände i deras serverrum. Vad är det APB förlikade med Bahnhof? Bahnhof är ju med i integrity.st, och värnar om integritet.
Hela busten handlade om TPB. Än så länge finns det ingen dom mot TPB, och förhoppningsvis kommer det inte heller bli i prist på bevis då de egentligen inte gjorde något olagligt.
Det "olagligaste" de gjorde var att förmedla .torrent filer vilket kan klassas som medhjälp till brott, men tvivlar starkt på att något kommer hända mot TPB. De betalar sin böter och kör vidare som förut.
Om någon privatperson åkte fast tror jag inte, eller har jag fel?
February 15, 2003
Asså jag snackar om den stora ftpn? Det var väl bahnhof om jag inte missminner mig....?
yazaka wrote: Med Bahnhof(notera stavningen då folk verkar inte veta hur det stavas) hände det inget med har jag för mig. De viste ju inte vad som hände i deras serverrum. Vad är det APB förlikade med Bahnhof? Bahnhof är ju med i integrity.st, och värnar om integritet.
Hela busten handlade om TPB. Än så länge finns det ingen dom mot TPB, och förhoppningsvis kommer det inte heller bli i prist på bevis då de egentligen inte gjorde något olagligt.
Det "olagligaste" de gjorde var att förmedla .torrent filer vilket kan klassas som medhjälp till brott, men tvivlar starkt på att något kommer hända mot TPB. De betalar sin böter och kör vidare som förut.
Om någon privatperson åkte fast tror jag inte, eller har jag fel?
February 15, 2003
1 Guest(s)