November 22, 2001
hur gammal?
som student e det iaf gratis med kort hos SE-banken o föreningssparbanken.
Men med tanke på dina inlägg låter det somdu e under 18, tror inte du kan lura banken om du inte har fullmakt. annars e det bara att gå o ta ut pengarna, alla konton har iag 1-2 gratis uttag per år.
August 20, 2001
Imlal wrote: Handelsbanken har bankomatkort gratis tror jag, sen har de även maestro som kostar ca 75kr/år.
Bankomatkort kostar väl inget... Det är när du slänger på visa/maestro/cash funktion det börjar kosta...
supreme wrote: Hos länsförsäkringar bank är det gratis med mastercard osäker om det gäller visa också, hjar varit kund i 2 år och inte batallat något än iaf.
E du säker på det... Bankerna brukar ju dra pengarna automatiskt från ens konto...
April 23, 2002
Japp är säker på att de inte drar automatiskt, kollar alltid utdrag från banken lite då och då.
Och det är ett riktigt mastercard, alltså kan jag ta ut så ofta jag vill och var jag vill, i alla bankers automater och i alla affärer som stödejer det, det vill säga alla som har en kort terminal.
Deras webtjänst har dessutom blivit utsed till sveriges bästa 2001 eller 2002 tror jag det var, och är skit nöjd med dem.
2 Guest(s)