Bannad från forum.|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Bannad från forum.
blejf
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 275
sp_UserOfflineSmall Offline
1
April 9, 2006 - 12:15 am
sp_Permalink sp_Print

ja i den här tråden kan ni skriva från vilka forum och gästböcker ni har blivit bannade från.
jag har själv blivit bannad från ett par ställen och ställena är.

swelockers: efter att ha skapat ett uppror med över 100 medlemmar fick jag efter en våldsam strid där vars jag mötte 10 moderatorer ge mig dom var alldeles för många turligt nog hann jag på något sätt retirera innan dom hade fått tag i mig.

där har jag blivit bannad först blev jag utslängd från team-91:s gästbok efter att ha skrivit en massa inlägg alltifrån recensioner av spel som inte finns t.ex ice total war till renodlade personangrepp.
[url]www.kirunahockey.se

EliXyR
Member
Medlem
Forum Posts: 2588
1031106
April 9, 2006 - 12:44 am
sp_Permalink sp_Print

que pasa?

TPRS
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 199
1031107
April 9, 2006 - 12:45 am
sp_Permalink sp_Print

blejf wrote: ja i den här tråden kan ni skriva från vilka forum och gästböcker ni har blivit bannade från.
jag har själv blivit bannad från ett par ställen och ställena är.

swelockers: efter att ha skapat ett uppror med över 100 medlemmar fick jag efter en våldsam strid där vars jag mötte 10 moderatorer ge mig dom var alldeles för många turligt nog hann jag på något sätt retirera innan dom hade fått tag i mig.

där har jag blivit bannad först blev jag utslängd från team-91:s gästbok efter att ha skrivit en massa inlägg alltifrån recensioner av spel som inte finns t.ex ice total war till renodlade personangrepp.
[url]www.kirunahockey.se

Och det känner du dej stolt över??? 😕

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
1031108
April 9, 2006 - 12:53 am
sp_Permalink sp_Print

Det är såna som blejf som blir troll och drygare sig på forum för folk med vett i huvudet.

OnTopic dock! Jag är bannad från swec bl.a. därför att moderatorerna där är tightrövade jävla idioter, nothing personal bara ren sanning.

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
1031110
April 9, 2006 - 1:02 am
sp_Permalink sp_Print

Jag är också bannad från sweclockers sen typ 3-4 år tillbaka pga att jag svara med en "porrlänk" i nån tråd som handla om ens favoritsidor... Har jag för mig det var nåt sånt iaf... Sen vare väl nåt annat kanske, var så längesen så minns inte men det var iaf en sjukt löjlig ban! Jag har försökt kontakt diverse folk där, moderator och annat blaha om att dom ska ta bort min ban men dom svarar inte ens på mail så SweC får vara för mig, orkar inte bry mig längre!

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1031122
April 9, 2006 - 6:28 am
sp_Permalink sp_Print

Jag blev "bannad" som admin på i egen gamla gästbok på min hemsida kan man väl säga..Glömde bort mitt lösenord..
embarassed

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
1031129
April 9, 2006 - 8:39 am
sp_Permalink sp_Print

Sweclockers 2 gånger, minns inte riktigt. Startade nån typ av krig mellan NH och sweclockers. Blev banad sen så tyckte nån att de låg lite vett i min provokation så jag fick tillbaka användaren på vilkor att jag inte skulle bry mig i ämnet nå mer.. Men det kunde jag inte hålla så blev banad igen. Var dock inte banad sista gången jag kollade.

Nordichardware 2 gånger (?), pga "rumpvisande" för skiroy och för nån typ av konspiration mot mig.

Nhu 1 gång pga nån typ av konspiration, hade med den sistnämnda ovan att göra. Och vaniljflickan, daniel och skiroy. :arg:

cybercola
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 189
1031131
April 9, 2006 - 8:43 am
sp_Permalink sp_Print

bannad ett antal gånger från mängder av lineage 2 forum, men de är allt..

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1031136
April 9, 2006 - 8:52 am
sp_Permalink sp_Print

Nej, vi vill inte ha konflikter med andra forum och blir man bannad så har man uppenbarligen gjort något väldigt fel och det är knappast något vi vill belysa, stödja eller uppmuntra till.
Vårat forum ska inte heller användas till att belysa hur andra forum hanterar sina användare och dylikt. Det får ni ta upp med dom i så fall.

* låsteliståst *

//Andreas

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 321
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL