April 13, 2004
För några dagar sen fråga jag i IRC channeln om lite windows frågor.
Kom inte ihåg killens namn men vi hade olika åsikter och när jag sa att han hade fel så kicka han mig !!! Jag kom tillbaka och trodde bara att han larva sig och var barnslig så jag skrev "Din Mamma" ironiskt. Och dp Bannade han mig !!! och jag är fotfarande det!! Vill att ni unbannar mig, eller iaf. ger mig en förklaring!!! Idioter med makt vet man resultatet av!
March 5, 2002
Hansen wrote: För några dagar sen fråga jag i IRC channeln om lite windows frågor.
Kom inte ihåg killens namn men vi hade olika åsikter och när jag sa att han hade fel så kicka han mig !!! Jag kom tillbaka och trodde bara att han larva sig och var barnslig så jag skrev "Din Mamma" ironiskt. Och dp Bannade han mig !!! och jag är fotfarande det!! Vill att ni unbannar mig, eller iaf. ger mig en förklaring!!! Idioter med makt vet man resultatet av!
Var det jag? Prata med mig på IRC då, inte lätt att veta vilka som är bannade hela tiden och varför.
August 27, 2003
Vill vi verkligen ha dig i kanalen då är frågan? en kick är en varning om att man kanske uppför sig dåligt. Kommer man då in och beter sig ännu sämre, då är resultatet rätt givet.
du vet väl att ironi aldrig fungerar på internet?
nåväl, unbannad. Ill be watching you...
EDIT: inte allste, jag måste ha en host först. Ge hit 🙂
August 27, 2003
Hansen wrote: Hugge kanske ska läsa lite bättre vad jag sa! Han börja med att kicka mig för inget !! Jag sa motsatta åsikten bara!
Var du inte bara allmänt uppkäftig och gjorde #nordichardware till en tråkig kanal då? eller var det något i denna stilen
WINDOWS XP IS ROKKIN TEH SHIT IN Y000 MAMMAS PANTS ALL THE YEAR AROUND KHTZ PLZ LOL ^__^
sen tio entertryck på det? :bok:
Har fortfarande ingen host jag kan unbanna på...
March 11, 2003
jonte_power wrote: [quote=Hansen]1. Du kan inte bevisa att jag mena det elakt, vilket jag inte gjorde.
2. Vart ser du det dumma med det ?!?
lugna dig nu.. det e 2 veteraner du pratar me.. båda dem har över 3000 inlägg... säger dom nått så e det, det som gäller.. deras ord är lag 😀
Inte för att det är så viktigt just här, men deras ord inte betyder mer än spammet de postar.... 😉
September 12, 2001
jonte_power wrote: lugna dig nu.. det e 2 veteraner du pratar me.. båda dem har över 3000 inlägg... säger dom nått så e det, det som gäller.. deras ord är lag
Hallå där...du har missuppfattat en hel del nu.
Här i forumet är MITT ord lag. 🙂
*hint...se efter vad min titel är*
April 13, 2004
bara jag och han som kicka mig vet varför jag blev kickad från första början! och det handla om Windows Filsystem, jag sa att XP inte bara använde den sorts filen, och han sa att den gjorde det, och då kicka han mig! kanske du som inte fatta SuperNova, har inte frågat nånstans efter din åsikt,detta är mellan mig och den OP som kicka mig!
1 Guest(s)