November 5, 2001
Marcan- wrote: [quote=macrus]Mums kommer lukta svett och prutt på krogarna istället. :spy: :-k
Jo efter artikeln på aftonbladet så låter inte det så trevligt.
Håller med er. Hade dom inte problem med att det luktade illa på krogarna i Norge efter rökförbudet? Föredrar röklukt framför rövlukt. 😛 Sen behöver man ju inte röka överallt.
April 14, 2002
Arny wrote: [quote=Marcan-][quote=macrus]Mums kommer lukta svett och prutt på krogarna istället. :spy: :-k
Håller med er. Hade dom inte problem med att det luktade illa på krogarna i Norge efter rökförbudet? Föredrar röklukt framför rövlukt. 😛 Sen behöver man ju inte röka överallt.
Norge eller Danmark. Tycker att det är rätt soft ändå ute med lite svag röklukt, dock förstår jag ändå alla som ogillar det.
June 23, 2002
Arny wrote: [quote=Marcan-][quote=macrus]Mums kommer lukta svett och prutt på krogarna istället. :spy: :-k
Mjo Norge var det. Jag föredrar faktiskt röklukten framför svett och prutt. Sen kan jag tycka det är bra att dom förbjuder det för dom som verkerligen har problem med röken, som Jerry sa att det svider i ögonen för honom.
May 19, 2003
Marcan- wrote: [quote=Death On Wings]Skönt att de blir förbud, det går ju inte sitta och ta en caffe ens utan att få andnöd av idioter som röker och inte tänker på folket runt om.
Jo på caféer är det inte alls trevligt men på bar och dyl. är det helt okej tycker jag
Nja, vill även kunna gå till en bar och slippa att bli förgiftad, tack.
May 17, 2002
Vamp wrote: [quote=Marcan-][quote=Death On Wings]Skönt att de blir förbud, det går ju inte sitta och ta en caffe ens utan att få andnöd av idioter som röker och inte tänker på folket runt om.
Jo på caféer är det inte alls trevligt men på bar och dyl. är det helt okej tycker jag
det kan inte bli mycket drucket för dig... :-k
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Vamp][quote=Marcan-][quote=Death On Wings]Skönt att de blir förbud, det går ju inte sitta och ta en caffe ens utan att få andnöd av idioter som röker och inte tänker på folket runt om.
det kan inte bli mycket drucket för dig... :-k
...av all rök som smyger sig in i min kropp
February 4, 2003
Alkohol är ju inte samma sak. Om du dricker är det din sak. Det påverkar ju inte andra på samma sätt (om du inte blir full och stör). Rökningen är ju farlig även för andra.
Men jag tycker ändå att det ska vara tillåtet på pubber och liknande inom baren. Men inte i restuarenen, dansgolven och cafeer.
Det är åt helvete när folk röker på dandsgolv. Har nog fan förstört kläder för massvis med tusenlappar på grund av folk som ENVISAS med att flänga runt med ciggen på dandsgolven.
Roligt vakna nästa dag och se ett roligt hål i ens favorit tröja.
May 19, 2003
Delph1 wrote: Vad hänger ni på för hak egentligen som stinker svett och skit?
Ska bli skönt att slippa rökluften, även om ställen jag hängde på förut inte varit speciellt rökiga innan.
//Andreas
Menar det.
Vem går ut om han luktar fis och svett?
Och denna person nu inte vet om att han gör det, och upptäcker det nu när han/alla får röka så lär han ju iaf sitta ensam. Eller är det någon som tycker om sådan lukt? 😛
2 Guest(s)