July 11, 2002
Gueno! jag håller med dig :), jag själv längtat att det ska bli rökbförbud på uteställen/disco då jag började med mina fjortisdiscon i yngre dar :P, så har man kommit hem som en inhjälgasad person, håret,kläderna, strumpor ALLT stinker rök.
Japp, ska bli najz.
Hoppas krogägarna håller efter lagarna nu när man har fyllt 18 ska det bli najs att vara ute på Gävle krogarna på somrarna 🙂
July 23, 2002
chalaha wrote: hm tror faktiskt att jag föredrar röklukt framför fisdynghögar som luktar skit.
samt att lukten från svettiga knubb kommer komma fram mer och mer.
Det kanske kan öppnas några speciella lokaler där man kör gamla diselmotorer för dem som föredrar giftdoft framför kroppsodör?
March 13, 2004
Death On Wings wrote: Skönt att de blir förbud, det går ju inte sitta och ta en caffe ens utan att få andnöd av idioter som röker och inte tänker på folket runt om.
ja men om de inte luktar rök så luktar de som sagt räva om hela skiten.
då kanske du känner att du dricker bajs istället för Kaffe.
May 19, 2003
chalaha wrote: [quote=Death On Wings]Skönt att de blir förbud, det går ju inte sitta och ta en caffe ens utan att få andnöd av idioter som röker och inte tänker på folket runt om.
Vad är det för människor som går på alla dessa krogar/pubar/barer? Verkar då inte vara trevligt folk, utan bara såna som luktar illa 😕
December 31, 2001
chalaha wrote: [quote=Death On Wings]Skönt att de blir förbud, det går ju inte sitta och ta en caffe ens utan att få andnöd av idioter som röker och inte tänker på folket runt om.
Undrar vad det är för ställen du besöker, har svårt att tro att det kommer lukta något om man har en luftgenomströmning i lokalen.
November 27, 2003
Alltså ni måste börja besöka bättre ställen. Vad är det för källarhak ni hänger i?
//Andreas
February 12, 2003
Gueno wrote: Jag stör mig på knarkarna hela tiden. 😡
När jag är på krogen och när jag kommer hem.Man står och dansar å rätt som det är är det nån dum j**el som blåser ut skiten rätt i ansiktet på en så man inte kan andas. HATA!
Kanske skulle överväga att sluta räjjjva då?
Sen kommer du och säger att raveare inte knarkar...;)
1 Guest(s)