August 20, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi]Du tror inte man går över i något slags dansbandsstadie?
inte majoriteten iaf, jag har läst någon studie där de kom fram till att den musik man lyssnar på när man är runt 20-25, den musiken lyssnar man oftast på livet ut.
Jag utvecklar min musikstil hela tiden...

May 17, 2002

DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi]Du tror inte man går över i något slags dansbandsstadie?
inte majoriteten iaf, jag har läst någon studie där de kom fram till att den musik man lyssnar på när man är runt 20-25, den musiken lyssnar man oftast på livet ut.
jo, det gör väll alla. Men det tillhör kanske inte det vanliga att hoppa från industrisynth till gospel bara så där tex.
August 20, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=Krqagyzzz][quote=DiDi]Du tror inte man går över i något slags dansbandsstadie?
jo, det gör väll alla. Men det tillhör kanske inte det vanliga att hoppa från industrisynth till gospel bara så där tex.
Nej, jag lägger mest till nya stilar och dylikt...
March 20, 2003

Spidey wrote: om 30-40 år kommer det inte finnas vanlig musik RMB rock och sånt skiit
Det kommer bara att vara Techno och det börjar bli gammalt.Men nu är det Trance och House som gäller och det kommer vara framtids musiken
(De vad jag tror)
Så vill jag oxå se på saken, tyvärr så kommer det ngt elakt sattyg som kallas för "verkligheten" o sticker en i ögat då och då.
Kolla på tv/hitlistor lyssna på reklamradio och räds av de hemska ljud som kommer....
September 28, 2003

alexxxo wrote: [quote=Mind]heh jag då, Technofreak på ålderdomshemmet.
kommer förmodligen trycka i mig massa narki oxå.
ja du lär ju bli ihjälslagen på ålderdomshemmet, techno är ju fan inte musik
techno funkar, tycker jag iaf och alla får tycka som de vill
och mind ja när man är så gammal så spelar det ju ingen roll längre :bgrin:
jag ska sitta på hemmet o lyssna på black widow
June 28, 2001

alexxxo wrote: [quote=Mind]heh jag då, Technofreak på ålderdomshemmet.
kommer förmodligen trycka i mig massa narki oxå.
ja du lär ju bli ihjälslagen på ålderdomshemmet, techno är ju fan inte musik
Redan nu får jag fajtas med folk som inte inser att smaken är som baken.
jag kan tilläga att jag lysnar på mkt mer än bara technodunk men det är en av sakerna som ligger mig närmast hjärtat.
February 16, 2004

Json_81 wrote: [quote=Dree-Q]tror inte riktigt att vi kommer lyssna på snabb och hård musik.
många äldre hör väl så dåligt så dom inte hör det tunga i musiken.
Man behöver inte höra så dåligt bara för att man är gammal.
Nej det kommer naturligt för oss som hör lite sämre redan.
(Min farfar hör ju nästan bättre än jag)
1 Guest(s)