November 14, 2003
Jag har tråkigt jag med och kan inte sova. 🙁
Du skulle kunna titta på Xena - krigarprinsessan som börjar 04:15 på TV3. Inte för att Xena är speciellt underhållande att titta på men det är ju bättre än ingenting, det tycker jag i alla fall.
Om du har något RTS strategispel som Age of Empires, Starcraft, Rise of Nations så skulle du kunna ta en snabb rond online.
FPS spel som Battlefield 1942 går lika bra att ta några ronder på.
Lyssna på lite musik eller läs någonting som du tycker om.
Titta på någon ner laddad film, det är om du laddar ner filmer?
Kanal 5 har en hel del Amerikanska komedi serier som pågår fram tills morgonen så du har lite där att göra också.
Lycka till.
February 17, 2004
Balor wrote: Jag har tråkigt jag med och kan inte sova. 🙁
Du skulle kunna titta på Xena - krigarprinsessan som börjar 04:15 på TV3. Inte för att Xena är speciellt underhållande att titta på men det är ju bättre än ingenting, det tycker jag i alla fall.Om du har något RTS strategispel som Age of Empires, Starcraft, Rise of Nations så skulle du kunna ta en snabb rond online.
FPS spel som Battlefield 1942 går lika bra att ta några ronder på.Lyssna på lite musik eller läs någonting som du tycker om.
Titta på någon ner laddad film, det är om du laddar ner filmer?Kanal 5 har en hel del Amerikanska komedi serier som pågår fram tills morgonen så du har lite där att göra också.
Lycka till.
hahaha jäklar, har inte ens tänkt på hälften av dessa grejjer 😛
Men Xena avskyr jag nästan lika mkt som jag avskyr Kvinno Fängelset!!
Och film orkar jag inte med, har redan glott på typ 3 st.
Musik lyssnar jag på nu (Motorhead - Ace of Spades )
Men lite starcraft kanske man kan lira 😀 aja, får väll se vad man hittar på
Själv då? vad hittar du på?
November 14, 2003
Jag började att titta på Xena lite grann men det var inte speciellt underhållande så jag är tillbaka vid tangentbordet nu.
Dimension Zero vi skulle kunna spela Starcraft tillsammans på Battle.net.
Jag har inte spelat Starcraft på flera år så om du inte är en mästare i strategi så är vi förmodligen lika duktiga. 🙂
Du behöver bara skapa ett konto på Battle.net för att spela.
Om du säger vilket namn du ska använda så kan jag kontakta dig, kom ihåg att det förmodligen finns hundratusentals konton på Battle.net så använd inte ett namn som "Tomten". 😛
Om du inte vill spela med mig så är det okej, jag får väl gå och göra någonting annat då, tills jag blir trött. 🙄
February 17, 2004
Balor wrote: Jag började att titta på Xena lite grann men det var inte speciellt underhållande så jag är tillbaka vid tangentbordet nu.
Dimension Zero vi skulle kunna spela Starcraft tillsammans på Battle.net.
Jag har inte spelat Starcraft på flera år så om du inte är en mästare i strategi så är vi förmodligen lika duktiga. 🙂Du behöver bara skapa ett konto på Battle.net för att spela.
Om du säger vilket namn du ska använda så kan jag kontakta dig, kom ihåg att det förmodligen finns hundratusentals konton på Battle.net så använd inte ett namn som "Tomten". 😛Om du inte vill spela med mig så är det okej, jag får väl gå och göra någonting annat då, tills jag blir trött. 🙄
Ok! pm:a mig o berätta lite så jag fattar hur battle net funkar 😛
October 1, 2002
Äsch, jag har tandläkartid imorgon klockan 08:00 och jag kom jag hem sent i går natt, så orka sova 😛
Dessutom har jag uppmärksammat den grymt beroendeframkallande tv-serien "Kvinnofängelset" på 4:an. Av den anledningen tvingas jag numera stanna uppe varje natt för att titta. Sändningstiderna är ju inte de bästa, kan jag tillägga ...
Men hey, det är bara 30, eller så, avsnitt kvar nu, så jag är väl fri från den grymt sunkiga dagsrytmen om en månad eller två
Ni som inte följer serien vet inte vad ni går miste om
December 15, 2002
Dimension Zero wrote: [quote=Mind]vafan en till sådanhär cp tråd
gå och lägg dig, vem bryr sig om någon mer är vaken.
Och, har man tråkigt så har man, dessutom så har jag rätt till o göra en sådan "cp tråd" om jag nu har lust med det.
Nej de har du inte alls rätt till grabben!
*tråd låst*
2 Guest(s)