November 21, 2005
February 12, 2003
Marcan- wrote: [quote=Mean Machine]Jag har vissa principer... Jag lyssnar inte på nåt som hamnat på Hits for Kids, vilket eran megastjärna nu lyckats med. 😛
Men du har ju lite lättare att följa dina principer. Ljudet av en torktummlare kommer t.ex. aldrig hamna på "Hits For Kidz".
Jag ägnar bra mycket hellre en halvtimme till att lyssna på en torktumlare än Asshunter. 🙂
Mean Machine wrote: [quote=Marcan-][quote=Mean Machine]Jag har vissa principer... Jag lyssnar inte på nåt som hamnat på Hits for Kids, vilket eran megastjärna nu lyckats med. 😛
Men du har ju lite lättare att följa dina principer. Ljudet av en torktummlare kommer t.ex. aldrig hamna på "Hits For Kidz".
Jag ägnar bra mycket hellre en halvtimme till att lyssna på en torktumlare än Asshunter. 🙂
Det säger en del om dej som person..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Marcan-][quote=Mean Machine]Jag har vissa principer... Jag lyssnar inte på nåt som hamnat på Hits for Kids, vilket eran megastjärna nu lyckats med. 😛
Aja, asshunter är ju bättre än basshunter iaf. http://www.asshunter.se
October 26, 2003
csm101 wrote: jag måste erkäna att jag första gången trodde han sjöng om en båt... tyckte låtjäveln var helt dum i huvudet...
när jag fick reda på att det var en bot (som jag själv uttalar bott och inte så lika "båt") tyckte jag fortfarande att låtjäveln var helt dum i huvudet, men tillade även att den var fjortisaktig ;D
Håller med dig fullständigt...
jävla sjuk låt...
November 4, 2001
Mean Machine wrote: Kalla sång med röstförställare för sång är som att kalla gräsklippning med pincett för gräsklippning, ungefär.
Han har samma potential som Deathstars, med andra ord. 😛
Ehm, Deathstars är iofs helt ok.
Förstår för övrigt inte vad alla har emot Basshunter. Han har gjort en låt som uppenbarligen gått hem hos väldigt många. Målgruppen är förmodligen inte er, och ni gillar uppenbarligen inte musiken (det gör inte jag heller). Er omogna flamening kan bara förklaras med avundsjuka. Bara för att en snubbe sitter vid datorn och lyckas göra en superhit så är det ren skit...
Ett litet tips: Gillar ni inte musiken, låt bli att lyssna 😉
February 12, 2003
Spannen wrote: Ehm, Deathstars är iofs helt ok.
Ett litet tips: Gillar ni inte musiken, låt bli att lyssna 😉
Det är förstås en smaksak. Många tycker t.ex. att Orlando Bloom är skitsnygg, men jag spyr inte galla på de ändå, även fast jag tycker han ser ut som ett snedknullat murmeldjur.
Och det är just det som är problemet. Man kan inte kolla på tv, man kan inte gå utomhus, man kan inte göra ett skit utan att man hör den där låten.
March 10, 2002
dree wrote: I Asshunters låt så säger han bot som i parkeringsbot om man ska vara petig.
Dagens I-landsproblem.
Jo, och Basshunter säger båt. Jag bryr mig inte om man säger bot eller bott, upp till var och en, inte så att det finns någon svensk standard för hur man ska uttala en engelskförkortning...
5 Guest(s)