August 7, 2001
Dehman wrote: [quote=dree]I Asshunters låt så säger han bot som i parkeringsbot om man ska vara petig.
Dagens I-landsproblem.
Jo, och Basshunter säger båt. Jag bryr mig inte om man säger bot eller bott, upp till var och en, inte så att det finns någon svensk standard för hur man ska uttala en engelskförkortning...
Ungefär det jag försökte få fram.
Folk blir galna när någon säger båt. Vem bryr sig egentligen om någon säger båt? Finns viktigare saker att visa sin ilska emot.
Dom drev med det på radion idag. Lär väl bli ramaskri. 😀
August 28, 2004
Dehman wrote: [quote=dree]I Asshunters låt så säger han bot som i parkeringsbot om man ska vara petig.
Dagens I-landsproblem.
Jo, och Basshunter säger båt. Jag bryr mig inte om man säger bot eller bott, upp till var och en, inte så att det finns någon svensk standard för hur man ska uttala en engelskförkortning...
Bått, som roBOT. Inte båååt.
March 10, 2002
Lodisen wrote: [quote=Dehman][quote=dree]I Asshunters låt så säger han bot som i parkeringsbot om man ska vara petig.
Dagens I-landsproblem.
Va?
June 5, 2004
Dehman wrote: [quote=Lodisen][quote=Dehman][quote=dree]I Asshunters låt så säger han bot som i parkeringsbot om man ska vara petig.
Dagens I-landsproblem.
Va?
han menar att Basshunter inte säger något utav det du skrev utan han säger Båååt. (Alltså inte Bått eller Booot)
March 10, 2002
azN- wrote: [quote=Dehman][quote=Lodisen][quote=Dehman][quote=dree]I Asshunters låt så säger han bot som i parkeringsbot om man ska vara petig.
Dagens I-landsproblem.
Va?
han menar att Basshunter inte säger något utav det du skrev utan han säger Båååt. (Alltså inte Bått eller Booot)
Vad skrev jag där då?
June 5, 2004
Dehman wrote: [quote=azN-][quote=Dehman][quote=Lodisen][quote=Dehman][quote=dree]I Asshunters låt så säger han bot som i parkeringsbot om man ska vara petig.
Dagens I-landsproblem.
Va?
Vad skrev jag där då?
Men där skriver du inte med den, alltså jag tror inte du fattar vad jag menar. Jag vet inte ens om jag fattar vad han den andra menar men så förstod jag det iaf.
March 10, 2002
azN- wrote:
Men där skriver du inte med den, alltså jag tror inte du fattar vad jag menar. Jag vet inte ens om jag fattar vad han den andra menar men så förstod jag det iaf.
Det jag syftade på i mitt inlägg var att dree skrev att perrra sa "bot" och inte "bott".
February 17, 2004
Lodisen wrote: [quote=ilg@dd][quote=Lodisen]http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=262
Ja, vad säger man. Även den dumma blonden i början som inte kan säga Bot.
Tyckte hon sa BÅT med glimten i ögat..
Faktiskt tycker jag låten är småbra..Fastnar liksom i huvet..
Kul att killen lyckats.. Han lär väl dra in några kronor på det.
Inte bara några. Som hon sa ligger den etta på sommartoppen, videon och turné. Han har ju potentialen för att sjunga, bara han finslipar rösten så får han nog säkert skivkontrakt. Dock i dagsläget tycker jag han skränar på.
Säkerligen mycket bättre än Robbie the man. Risken är stor att han blir större...
February 26, 2003
http://www.vkmag.com/media/ikhebeenboot/
...I say no more... 🙄
Cnuut wrote: http://www.vkmag.com/media/ikhebeenboot/
...I say no more... 🙄
Hmmm, intressant..
Vem har plagierat vem?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NÃ¥gra TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 1, 2002
Cnuut wrote: http://www.vkmag.com/media/ikhebeenboot/
...I say no more... 🙄
hade inget ljud, men tyckte den va bättre 😉
July 16, 2003
Starscream wrote: [quote=Cnuut]http://www.vkmag.com/media/ikhebeenboot/
...I say no more... 🙄
hade inget ljud, men tyckte den va bättre 😉
Han sjöng ungefär så här:
Jag har en båååt
la la lal la la la
la la la la la la la
Jag har en en bååt
la la lal la la la
Jag har en bååååt
la la la la la la la
Fast på Holländska..
February 10, 2004
HAHAHA var hittar dom alla dårar? 😛
det bästa är att låten är typ 100år gammal å inte förnst nu har folk börjat lyssna på den 😛 minns för 1 år sedan att jag fick den av en polare å tyckte den var lite lustig.. men men.. skit samma 😛 hur kan snubben få sån uppmärksamhet?
1. han serut som stryck
2. han låter som styck
3. allt är fake
4. snubben har toretssyndrom
5. han har damp elr adhd (minns inte villket men det är väl samma grej typ?)
6. ASSÅ!? HALLÅ!? mest båt på hela sverige bara.. usch
när ska ni få upp ögonen för lite riktigt ljud.. GrindCore FTW!!
/Adde - BÃ¥tHataren
Edit: ;):)
August 7, 2001
Combat wrote: HAHAHA var hittar dom alla dårar? 😛
det bästa är att låten är typ 100år gammal å inte förnst nu har folk börjat lyssna på den 😛 minns för 1 år sedan att jag fick den av en polare å tyckte den var lite lustig.. men men.. skit samma 😛 hur kan snubben få sån uppmärksamhet?
1. han serut som stryck
2. han låter som styck
3. allt är fake
4. snubben har toretssyndrom
5. han har damp elr adhd (minns inte villket men det är väl samma grej typ?)
6. ASSÅ!? HALLÅ!? mest båt på hela sverige bara.. uschnär ska ni få upp ögonen för lite riktigt ljud.. GrindCore FTW!!
/Adde - BÃ¥tHatarenEdit: ;):)
OCH varför är han en sämre människa för att han har Touretts Syndrom?
August 7, 2001
Mean Machine wrote: [quote=NiCKE^]Jasså du Mean Machine du tycker Orlando är snygg 😛
Jag skrev förvisso inte vad jag tycker om snedknullade murmeldjur, men du borde ha förstått vad jag menade ändå. 😉
Men Orlando Bloom är ju skitsnygg. Vad är det som är så hemskt med att säga att en annan kille är snygg? 🙂
February 12, 2003
dree wrote: [quote=Mean Machine][quote=NiCKE^]Jasså du Mean Machine du tycker Orlando är snygg 😛
Jag skrev förvisso inte vad jag tycker om snedknullade murmeldjur, men du borde ha förstått vad jag menade ändå. 😉
Men Orlando Bloom är ju skitsnygg. Vad är det som är så hemskt med att säga att en annan kille är snygg? 🙂
Jag har inga problem med att erkänna att killar är snygga, bara det att jag oftast inte har en åsikt om den inte är negativ. Jag sitter inte direkt och glor på killar och tänker "jäklarns, vad snygg han var", utan kommenterar har dennes utseende är det oftast "hu, så ful han var".
2 Guest(s)