August 7, 2001
Mean Machine wrote: [quote=dree][quote=Mean Machine][quote=NiCKE^]Jasså du Mean Machine du tycker Orlando är snygg 😛
Jag skrev förvisso inte vad jag tycker om snedknullade murmeldjur, men du borde ha förstått vad jag menade ändå. 😉
Men Orlando Bloom är ju skitsnygg. Vad är det som är så hemskt med att säga att en annan kille är snygg? 🙂
Jag har inga problem med att erkänna att killar är snygga, bara det att jag oftast inte har en åsikt om den inte är negativ. Jag sitter inte direkt och glor på killar och tänker "jäklarns, vad snygg han var", utan kommenterar har dennes utseende är det oftast "hu, så ful han var".
Jag brukar kläcka ur mig kommentarer som "Jag brukar använda smink ibland", "Fan han var snygg". Rätt roligt att se reaktionerna på folk då.
Det roliga är att jag menar det också vilket skrämmer dom ännu mer.
Detta kan jag göra utan att vara homosexuell. Men enligt många är man det ifall man säger sådana saker.
Många herrar i denna värld som inte är säker på sin sexualitet. 🙂
February 10, 2004
dree wrote: [quote=Combat]HAHAHA var hittar dom alla dårar? 😛
det bästa är att låten är typ 100år gammal å inte förnst nu har folk börjat lyssna på den 😛 minns för 1 år sedan att jag fick den av en polare å tyckte den var lite lustig.. men men.. skit samma 😛 hur kan snubben få sån uppmärksamhet?
1. han serut som stryck
2. han låter som styck
3. allt är fake
4. snubben har toretssyndrom
5. han har damp elr adhd (minns inte villket men det är väl samma grej typ?)
6. ASSÅ!? HALLÅ!? mest båt på hela sverige bara.. uschnär ska ni få upp ögonen för lite riktigt ljud.. GrindCore FTW!!
/Adde - BåtHatarenEdit: ;):)
OCH varför är han en sämre människa för att han har Touretts Syndrom?
haha lol.. ^^
Det jag syftade på i förstahand är väl att låten suger *fult ord*.. och att människor verkar tappa smaken för MUSIK.. bortse från grindcore som jag lyssnar på rätt mkt, så verkar hela jorden åkt på en snurr för mkt.. seriöst.. hur många 15-20åringar tycker om CrazyFrog?!, elr hur många SKA tycka om... visst man får lyssna på vad man vill, men seriöst.. hur seriöst tagen tror du att du blir då igentligen? nä.. jag avskyr 99% av all "konversiellmusik" å sånt skit.. usch å fy, tvi å blä!
Inga påhop mot den enskillda individen alltså.. mest bara att det är lol att folk tycker han e snygg när dom bara sett snubben i en video.. elr att hans låt är bra.. som dessutom inte han själv skrivit musiken till!!
August 7, 2001
Combat wrote: haha lol.. ^^
Det jag syftade på i förstahand är väl att låten suger *fult ord*.. och att människor verkar tappa smaken för MUSIK.. bortse från grindcore som jag lyssnar på rätt mkt, så verkar hela jorden åkt på en snurr för mkt.. seriöst.. hur många 15-20åringar tycker om CrazyFrog?!, elr hur många SKA tycka om... visst man får lyssna på vad man vill, men seriöst.. hur seriöst tagen tror du att du blir då igentligen? nä.. jag avskyr 99% av all "konversiellmusik" å sånt skit.. usch å fy, tvi å blä!Inga påhop mot den enskillda individen alltså.. mest bara att det är lol att folk tycker han e snygg när dom bara sett snubben i en video.. elr att hans låt är bra.. som dessutom inte han själv skrivit musiken till!!
Jag är hårdrockare sen tonåren men bara för att jag lyssnar på Hårdrock så är inte t.ex. Carola automatiskt dålig. Folk är inte idioter för att dom tycker om en låt som man själv inte tycker om.
Tänk hur många barn som blir glada när dom får se sin popidol.
Alla har inte ett brinnande intresse för grindcore och techno.
February 10, 2004
dree wrote: [quote=Combat]haha lol.. ^^
Det jag syftade på i förstahand är väl att låten suger *fult ord*.. och att människor verkar tappa smaken för MUSIK.. bortse från grindcore som jag lyssnar på rätt mkt, så verkar hela jorden åkt på en snurr för mkt.. seriöst.. hur många 15-20åringar tycker om CrazyFrog?!, elr hur många SKA tycka om... visst man får lyssna på vad man vill, men seriöst.. hur seriöst tagen tror du att du blir då igentligen? nä.. jag avskyr 99% av all "konversiellmusik" å sånt skit.. usch å fy, tvi å blä!Inga påhop mot den enskillda individen alltså.. mest bara att det är lol att folk tycker han e snygg när dom bara sett snubben i en video.. elr att hans låt är bra.. som dessutom inte han själv skrivit musiken till!!
Jag är hårdrockare sen tonåren men bara för att jag lyssnar på Hårdrock så är inte t.ex. Carola automatiskt dålig. Folk är inte idioter för att dom tycker om en låt som man själv inte tycker om.
Tänk hur många barn som blir glada när dom får se sin popidol.
Alla har inte ett brinnande intresse för grindcore och techno.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
sa jag att alla andra männsikor var dåliga, dumma i huvet, av en lägre stående ras elr liknande ??????? NEJ!!! god damn ! tare lungt nu.. allt ajg påpekade var att jag inte fattar hur man som vuxen människa kan tycka att den/han är bra som artist/låt.. ville inte starta värsta tjaffset... bara la fram fakta.. what ever.. jag drar mig ur konversationen nu.. så får ni lyssna på eran 9årings musik å gråta över att jag var "elak"..
Alla får göra vad dom vill, så länge jag slipper vara med..
February 12, 2003
De flesta människor lyssnar bara på det som serveras. Själv vet jag allt för många som bara hittar all musik de lyssnar på via radio...
Sen kan jag även avfärda grindcore som nånting som bara går ut på att slå så hårt och snabbt på ett trumset som möjligt, jag ser själv inget vett i det. Men jag kastar inte skit på dem som lyssnar på det ändå, mest för att det inte lönar sig.
Satt förresten och kollade igenom min musiksamling, det enda i kommersiell väg jag hittade som nånsin gått på radio är väl några Ministry-låtar, lite Röyksopp, Moby och Eddy Grant. Så det går att hitta musik nån annanstans också, än bara via radio.
Å andra sidan har jag väl nån sjuklig besatthet av att alltid göra saker på mitt eget sätt, så det blir oftast till att bojkotta radio på ren princip. (Iofs finns det inte en enda vettig kanal att lyssna på heller)
Vart vill jag komma? Jag vet inte, jag kom av mig nånstans halvvägs. 😉
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=dree][quote=Mean Machine][quote=NiCKE^]Jasså du Mean Machine du tycker Orlando är snygg 😛
Jag skrev förvisso inte vad jag tycker om snedknullade murmeldjur, men du borde ha förstått vad jag menade ändå. 😉
Men Orlando Bloom är ju skitsnygg. Vad är det som är så hemskt med att säga att en annan kille är snygg? 🙂
Jag har inga problem med att erkänna att killar är snygga, bara det att jag oftast inte har en åsikt om den inte är negativ. Jag sitter inte direkt och glor på killar och tänker "jäklarns, vad snygg han var", utan kommenterar har dennes utseende är det oftast "hu, så ful han var".
I know for a fact you have pictures of something that belongs to me 😉
//Andreas
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Delph1]I know for a fact you have pictures of something that belongs to me 😉
//Andreas
Sorry to say this, men det är samma sak där. 😛
Jag har helt enkelt kul åt y-front-kallingar, det var därför jag tog bilden. :bgrin:
Mean Machine wrote: Jag har två bilder på Delph1's häck... Däremot bara på telefonen, och den vägrar samarbeta med min laptop.
/.../
Btw, Kvadd, du fick ju för dig att plåta allas häckar efter att jag tog bilden på Delph1 under uppbyggnaden när han stod och putade så fint med den.
😉
//Andreas
August 7, 2001
squarepusher wrote: När jag hör den låten så ser jag framför mig: finniga 18 åringar som raggar upp skabbiga små fjortisar i en sänkt volvo 240 med tonade rutor.
Enl mig så har man varken ett intresse för musik eller musiksmak om man lyssnar på sådan skit.
Jag var på en billjudstävling där det var folk med system för 30000:- som körde den låten om och om igen. 🙂
November 27, 2003
dree wrote: [quote=squarepusher]När jag hör den låten så ser jag framför mig: finniga 18 åringar som raggar upp skabbiga små fjortisar i en sänkt volvo 240 med tonade rutor.
Enl mig så har man varken ett intresse för musik eller musiksmak om man lyssnar på sådan skit.
Jag var på en billjudstävling där det var folk med system för 30000:- som körde den låten om och om igen. 🙂
Ytterligare ett bevis på att det finns för många med för mycket pengar och för lite hjärna.
//Andreas
June 17, 2006
Kan inte påstå att jag tycker sämre om boten anna än någon annan skräplåt. Skräplåtar/musik finns det förövrigt rätt gott om. Visst är den förbannat enerverande men det beror ju på att den har spelats tills öronen blöder på en.
På plussidan så har den ju faktiskt nästan en melodisk slinga, den är trallvänlig och lite småkul. Detta till skillnad från ex. grindcore och dyl oväsen 🙄 Nej, huvaligen, då är sån skit mycket värre. Tur att man slipper höra det på radion iaf.
August 7, 2001
Delph1 wrote: [quote=dree][quote=squarepusher]När jag hör den låten så ser jag framför mig: finniga 18 åringar som raggar upp skabbiga små fjortisar i en sänkt volvo 240 med tonade rutor.
Ytterligare ett bevis på att det finns för många med för mycket pengar och för lite hjärna.
//Andreas
Det stämmer nog lite. Dom går bara efter dunket. 🙂
December 25, 2000
Boten Anna är en bra låt, eod. Den var bra innan den blev radiohit och den är fortfarande bra, även om den börjar bli lite sönderspelad. Till skillnad från andra sommarhits (t.ex. Hej monica, Las ketchup) så är det inte bara hjärndöda refränger utan den har en text, som dessutom får pluspoäng för att den handlar om IRC.
Min åsikt är den rätta, alla som tycker annorlunda har fel.
March 1, 2001
Combat wrote: [quote=dree][quote=Combat]HAHAHA var hittar dom alla dårar? 😛
det bästa är att låten är typ 100år gammal å inte förnst nu har folk börjat lyssna på den 😛 minns för 1 år sedan att jag fick den av en polare å tyckte den var lite lustig.. men men.. skit samma 😛 hur kan snubben få sån uppmärksamhet?
1. han serut som stryck
2. han låter som styck
3. allt är fake
6. ASSÅ!? HALLÅ!? mest båt på hela sverige bara.. uschnär ska ni få upp ögonen för lite riktigt ljud.. GrindCore FTW!!
haha lol.. ^^
Det jag syftade på i förstahand är väl att låten suger *fult ord*.. och att människor verkar tappa smaken för MUSIK.. bortse från grindcore som jag lyssnar på rätt mkt, så verkar hela jorden åkt på en snurr för mkt.. seriöst.. hur många 15-20åringar tycker om CrazyFrog?!, elr hur många SKA tycka om... visst man får lyssna på vad man vill, men seriöst.. hur seriöst tagen tror du att du blir då igentligen? nä.. jag avskyr 99% av all "konversiellmusik" å sånt skit.. usch å fy, tvi å blä!
Inga påhop mot den enskillda individen alltså.. mest bara att det är lol att folk tycker han e snygg när dom bara sett snubben i en video.. elr att hans låt är bra.. som dessutom inte han själv skrivit musiken till!!
Och du själv skriver lika illa som en amputerad duva..:P
January 12, 2004
Combat wrote: [quote=dree][quote=Combat]HAHAHA var hittar dom alla dårar? 😛
1. han serut som stryck
2. han låter som styck
3. allt är fake
haha lol.. ^^
säg mig, vad är det för färg på din himmel?
jag antar att den är ljust rosa...
December 22, 2000
Combat wrote: HAHAHA var hittar dom alla dårar? 😛
1. han serut som stryck
2. han låter som styck
3. allt är fake
Fler påhopp liknande detta, oavsett bortförklaringar och till vem du menar, så ska vi nog bli kvitt dina, fullkomligt, onödiga inlägg.
Sen vet jag inte om dina tre sista punkter har någon som helst betyndande roll i detta sammanhang. Jag slår mig inte på något sätt för bröstet, men Halmstad är inte så stor stad och det råkar vara så att jag vet vem denna Basshunter är. Och vare sig han har haft det ena eller andra så gör det inte honom till en sämre människa för det, och han lär vara bra mycket klipskare än många andra.. ingen nämnd, ingen glömd.
4 Guest(s)