August 20, 2001
Munken wrote: Jag har precis skaffat bil och måste försäkra skiten men vet inte vilken försäkring jag ska välja. Vilken e billigast bäst?
TAcksam för svar.
Det billigaste lär väl vara det försäkringsbolag du har andra försäkringar i... Då får man oftast bra rabatt...
April 10, 2001
Pricerunner har tydligen en jämförelse mellan olika försökringsbolag.
http://www.insplanet.com/new/p.....icerunner/
MrWeizel wrote:
btw; va e de för bil och behöver man nån på lilla gååtland?
Jadu,, var ju ett tag sen jag bodde där,, men mycket har nog inte ändrats, finns varken , spårvagn, tåg eller tunnelbana. Endast bussar som går 1 gång i veckan typ 🙂 Skall man ta sig nånstans så är det bil som gäller. Och detta resulterade i allafall på min tid i att gottläningar var dem som var snabbast i landet med att få körkort efter dom fyllt 18.
January 28, 2003
okej, aldrig varit på gååtland så jag visste inte.. fan va grymt att kunna köra runt hela sin ö på några timmar.. får kanske köra dit när man fått lappen 🙂
då har ni gotlänningar något att vara stolta över iaf 😀
tror som DiDi.. fick moppeförsäkring 50% billigare pga att pappa hade alla våra andra försäkringar i samma bolag
April 11, 2003
Du kan ju kolla HÄR
Vet inte om det är till någon hjälp.
Att tänka på är att kolla på dom olika försäkringsklasserna innan man köper bilen. På så sätt kan man välja en bil med låg försäkringspremie. Än att man köpt en bil och sedan ska man försäkra den, då upptäcker man att försäkringen på just den bilen är skit dyr.
March 17, 2002
1 Guest(s)