July 13, 2004
Ja som topic lyder. Vilken tycker du är den bästa bygg serien på TV. Så som Äntrligen Hemma, Romm service etc etc.
Själv så tycker jag Extreme home makeover. Dom gör ju verkligen bra saker i det programet. Dom hjälper folk som verkligen behöver hjälp. Kan bli riktigt berörd av det programet ibland!
Lägger även upp en poll så vi får lite stuktur på det hela.
Edit: Motivera gärna era svar oxå!
January 7, 2003
Är det inte i Extreme... som de bygger musikstudios o.d. till familjerna? Isf på vilket sätt skulle någon verkligen behöva hjälp med en musikstudio eller swimmingpool etc. Det är ju bara produktreklam o ren smörja.
Roomservice får man iaf lite tips man själv kan utnyttja samt 2 roliga killar som vet hur underhållning ska gå till. Inte lika "träigt" som Äntligen hemma.
November 26, 2002
Jag får nog lägga min röst på Martin och Äntligen Hemma. Trors att han slarvar endel så gör han ett bra jobb.
Extreme Home makeover är för extremt. Hur ska en familj med 5-6 barn som knappt råd med mat kunna underhålla utrustning och ens betala elräkningen till en pool, 4-5 datorer, vibrerande och roterande sängar, en hög med elmotorer som styr väggar, dörrar och hissar??? Vad händer när något ska repareras?
November 4, 2001
John_lz wrote: Jag får nog lägga min röst på Martin och Äntligen Hemma. Trors att han slarvar endel så gör han ett bra jobb.
Extreme Home makeover är för extremt. Hur ska en familj med 5-6 barn som knappt råd med mat kunna underhålla utrustning och ens betala elräkningen till en pool, 4-5 datorer, vibrerande och roterande sängar, en hög med elmotorer som styr väggar, dörrar och hissar??? Vad händer när något ska repareras?
Känns som att "extreme home makeover" bara satsar på stiliga fasadedr..
Menar reglar i 1" virke man bara slår på gippsplattor på (detta som ytterväggar) känns inte riktigt....
Nej martin vinner trots att det är lite småmissar som ovan säger...
November 27, 2003
SuperNova wrote: [quote=John_lz]Jag får nog lägga min röst på Martin och Äntligen Hemma. Trors att han slarvar endel så gör han ett bra jobb.
Känns som att "extreme home makeover" bara satsar på stiliga fasadedr..
Menar reglar i 1" virke man bara slår på gippsplattor på (detta som ytterväggar) känns inte riktigt....
Nej martin vinner trots att det är lite småmissar som ovan säger...
Så byggs hus i USA om du inte visste det 😉
Gipsplattor .. Överallt! Jag är rätt säker du hört uttrycket "dry wall" någon gång 😉
//Andreas
May 19, 2003
Room Service. Dom är roliga och det är trevligt att titta på (dom gångerna man gör det, dvs när man råkar gå ner när morsan tittar på TV).
Är väl allt, att dom är roliga. Det enda negativa med Room Service är att dom sk "designerserna" har såna dumma och fula ideer ibland så man vågar knappt titta.
November 26, 2002
.ToL wrote: Ja som topic lyder. Vilken tycker du är den bästa bygg serien på TV. Så som Äntrligen Hemma, Romm service etc etc.
Själv så tycker jag Extreme home makeover. Dom gör ju verkligen bra saker i det programet. Dom hjälper folk som verkligen behöver hjälp. Kan bli riktigt berörd av det programet ibland!
Lägger även upp en poll så vi får lite stuktur på det hela.
Edit: Motivera gärna era svar oxå!
Trodde du gillade Sommartorpet med Ernst Kirschberger, verkar gå mer i ditt tempo
1 Guest(s)