January 21, 2003
Guufi wrote: [quote=Zeth]Finsk cider är bäst 4.5 %, smakar inte ens sprit som svensk starkcider.
Long drink:s är också väldigt goda...
Har jobbat som bartender & kan lugnt säga att grannarna på andra
sidan har bästa Cidern.
De smakar ju jäst, sämsta som finns 😀
Jäst! Knappast. Smakar sött & fint.
Edit: Ok, smakar lite jäst men ingenting jämfört med ryskt öl med
jästklimpar i botten.
February 21, 2003
strongbow
som är det enda drickbara, inte den nya sliskiga cidern som säljs numera
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
December 4, 2002
Äntligen en tråd jag gillar!! 😀
Smirnoff Ice är egentligen en bland dryck.. Alltså en färdigblandad drink typ precis som min favorit "Aqua tini" finns i 3 smaker.. High Lemon, peach och melon.. Alla är typ lika goda och går lätt ner en 10 stycken sen börjar man gå lite knäppt Tyvärr så finns bara smaken High lemon på systemet och dom andra får man köpa på krogen för runt 45 spänn för 27.5 cl och styrkan är 5.6%! HEELT PERFEKT! :pidu:
Annars är ju favoriterna såklart Smirnoff Ice och Bacardi Breezer alla smaker typ och vill man va budget köper man Cider cactus lime, har inge speciellt namn utan flaskan är havla grön halva silver och 50 cl 4.5% kostar endast 12 spänn på systeme 😀
Tyvärr så är man ju ej 20 än men man har ju hunnit testa lite olika sorter då pappa köper åt en eftersom det är ju billigare att dricka före än inne på krogen 😕
March 14, 2001
caged wrote: [quote=Snorch]Ja cider är inge man dricker i mängder.. bli alldeles jollig i magen efter 3-4st.. men de är rätt gott
Jollig i magen blir man dagen efteråt, men det blir man ju av all alkohol. Räserbajs 2.0
Ja de e klart..
men ja blir alldeles stinn i magen av cider.. få i mig max 3-4st på nån timme.. men däremot grogg och öl får man i sig hinkvis.. 😛
2 Guest(s)