May 1, 2003
Mind wrote: [quote=DiDi][quote=Dehman]Jag vet bara en, kan inte komma på vad den heter. Men den går typ: Mer jul, ge mig mer jul... 😀
Adolphson & Falk - Mer Jul
enda jul låten jag tycker är bra,
sen så finns det en thunderdome edition med julremixar, fan på en skiva är det såååå jääääääääääävla satans goa låtar ! gah, måste leta upp den sen.
inte lätt att få tag på.
vad är det för genre på musiken på skivan då? trance lr liknande?
May 1, 2003
Mind wrote: [quote=DiDi][quote=Dehman]Jag vet bara en, kan inte komma på vad den heter. Men den går typ: Mer jul, ge mig mer jul... 😀
sen så finns det en thunderdome edition med julremixar, fan på en skiva är det såååå jääääääääääävla satans goa låtar ! gah, måste leta upp den sen.
inte lätt att få tag på.
den sög ju riktigt rejällt... brukar gilla trance och sånt men detta var verkligen inte bra.. vad kallas denna stil?
August 20, 2001
Marron wrote: [quote=Mind][quote=DiDi][quote=Dehman]Jag vet bara en, kan inte komma på vad den heter. Men den går typ: Mer jul, ge mig mer jul... 😀
inte lätt att få tag på.
den sög ju riktigt rejällt... brukar gilla trance och sånt men detta var verkligen inte bra.. vad kallas denna stil?
Vi kan väl säga att det är en Hardcore skiva... Men där finns olika stilar på den så...
2 Guest(s)