January 20, 2003
smurfen- wrote: Nic & The Family - Hej Monika. Kanske inte den bästa nu, men den har iaf satt sig i huvudet på mig. 🙂
haha den är sjukt jobbig; trodde det var ett skämt när jag såg videon på ztv första gången 🙂
snow patrol - spitting games
beastie boys - ch-check it out
n.e.r.d. - she wants to move
cornelius - drop
jaga jazzist - midget ...
de låtarna funkar bra nu 🙂
December 13, 2003
Hade lite svårt att bestäma mig, men jag visste att det skulle bli någon från albumet Motley Crue - 1991 - Decade Of Decadence som är att rekommendera! Det blev till att lyssna igenom några låtar.
Men denna blev det: Motley Crue - Kickstart My Heart Live
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
January 20, 2003
RobB wrote: Hade lite svårt att bestäma mig, men jag visste att det skulle bli någon från albumet Motley Crue - 1991 - Decade Of Decadence som är att rekommendera! Det blev till att lyssna igenom några låtar.
fast mötley crue's bästa är ju dr feelgood 🙂
December 13, 2003
pompougnac wrote: [quote=RobB]Hade lite svårt att bestäma mig, men jag visste att det skulle bli någon från albumet Motley Crue - 1991 - Decade Of Decadence som är att rekommendera! Det blev till att lyssna igenom några låtar.
fast mötley crue's bästa är ju dr feelgood 🙂
Jo kanske det det stog mellan dom 2 kunde inte bestäma mig
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
2 Guest(s)