March 15, 2004
Har länge funderat på att byta ut min hotmail. eller ialalfall byta pop3 klient från outlook express till thunderbird. men då funkar ju självklart inte hotmail där.. eftersom att gmail verkar vara guds egna verk så verkar ju de vara nåt o prova på.
Men gmail måste man ju bli invitad till ju. någon som har lust o invita mig? skulle verkligen vilja prova på de 😀
July 10, 2004
Har nyss installerat Gmail Notifier men efter omstart så kommer en ruta om att logga in på gmail även fast både användarnamn, lösenord och spara lösenord automatiskt ä ikryssat, är det bara så för mig eller alla? Om det är så så är det ju värdelöst att behöva klicka på OK hela tiden!
March 10, 2004
Z1010 wrote: Har nyss installerat Gmail Notifier men efter omstart så kommer en ruta om att logga in på gmail även fast både användarnamn, lösenord och spara lösenord automatiskt ä ikryssat, är det bara så för mig eller alla? Om det är så så är det ju värdelöst att behöva klicka på OK hela tiden!
Högerklicka på ikonen nere i hörnet och välj preferences och kryssa i automatically log in
[Core 2 Duo 6600] [Asus P5B D] [Corsair 6400 2* 1024] [PowerColor x1900xt] [Seagate 160Gb, 300Gb, 320Gb] [Playstation Portable]
July 10, 2004
Hmm när jag högerklickar så finns det inte preferences utan Options och där kan man bara välja om man vill använda Gmail när man klickar på e-post länkar på webben och sen vilken sin defaultbrowser är??? Jag har den senaste Gmail Notifier som släpptes i december förra året..
January 29, 2002
October 16, 2003
Z1010 wrote: Uppar den här tråden lite då mitt problem kvarstår...
-=EPoX=- wrote: Högerklicka på ikonen nere i hörnet och välj preferences och kryssa i automatically log in
BTW, nån som saknar en invite så har jag så det räcker till alla... tror nog kragen har det också 🙂
2 Guest(s)