January 23, 2002
Har kollat lite i min umgängeskrets och SonyEricsson leder rätt överlägset när det gäller folk som tycker de är bäst, är bara några som inte är några tekniknissar och har noll koll på mobiler som använder Nokia och tycker de är bra.
Undrar nu om min umgängeskrets representerar svenska folket i stort, därför en undersökning här på NH 😀
November 4, 2001
Nippon Electronic Coperation är ju inte så stort i Sverige men dom gör inte dåliga saker.
Jag gillade Ericsson bättre när dom var just Ericsson och inte SonyEricsson, r320s t.ex. var härlig.
Nokia är lite tråkiga och jag tycker inte dom är så nyskapande. Min uppfattning är att andra mobiltillverkare hittar på nya saker men det slår inte, sen snor Nokia idèen och implementerar den i nån av deras telefoner och sen blir det stort!
Men nu är det Motorola som gäller, trevlig och Amerikansk 🙂
May 11, 2003
chrippaz wrote: Nippon Electronic Coperation är ju inte så stort i Sverige men dom gör inte dåliga saker.
Jag gillade Ericsson bättre när dom var just Ericsson och inte SonyEricsson, r320s t.ex. var härlig.
Nokia är lite tråkiga och jag tycker inte dom är så nyskapande. Min uppfattning är att andra mobiltillverkare hittar på nya saker men det slår inte, sen snor Nokia idèen och implementerar den i nån av deras telefoner och sen blir det stort!Men nu är det Motorola som gäller, trevlig och Amerikansk 🙂
Nu var ju inte frågan vem som var störst tillverkare.. Men en sak är vi överens om och det är att Nokia är sämst.. 🙂
Tycker att Motorolan är.. hur skall man uttrycka det? tja.. stor med stort S! 😉
Ps har också haft en Ericsson R320 Ds
February 12, 2003
Iskall wrote: Det finns bara EN mobiltelefontillverkare, nämligen SonyEricsson!! 🙂
Ericsson är den tillverkare som bedriver forskning och utveckling av nya tekniker medans Nokia tar den nya tekniken och använder den i sin skit! 👿 :bgrin:
Lunarstormarpatriot... Man undrar når SE konkar...
1 Guest(s)