May 23, 2001
Funderar på att köpa en ny mus. Vilken är bäst för spel, Razor är för dyr, OBS! Ska handla på DB eller Komplett, ska nämligen handla mosel minne också. Är det någon som kan förklara skillnaden mellan en gammal hjulmus+ps2rate och en ny vanlig hjulmus+ps2rate/usb-anslutning och en optisk+ps2rate/usb-anslutning. Blir skillnaden märkbar? För upp till 500 kronor vill man ju märka en klar förbättring.
Tackar för hjälpen i förhand!
[ Detta Inlägg ändrades av: newbee den 2001-08-30 23:26 ]
June 13, 2001
och du kan ställa om knapparna till vilka funktioner som helst....t.e.x i windows kan du zooma med mittknappen....eller Autostartmeny -med nån av sidoknapparna....kortknappar som alt- kontroller .. klipp eller klistra.....allt från musen ... tillochmed förstora en yta med hjälp av mittknappen.....
June 13, 2001
Kolla länken...den e ju snygg med.....
May 23, 2001
April 26, 2001
On 2001-08-25 14:54, [SaC]FuZ++ wrote:
Jag har testat det mesta och jag har kommit fram till att Logitech Mouseman Optical känns bäst för min del. Den känns väldigt solid och ger bäst precision enligt mej.
Enda nackdelen är att den ballar ur vid väldigt snabba rörelser.
Tror inte att det är bara ett Logitech problem, jag har det problemet med alla musar 😀 som jag har haft.
Kanske inte är musen i sig som det är fel på, kanske är något med datorn...nån som vet något!? 😕
128Mb 2-2-2 *Wow
13Gb
ATI Rage 128Pro 32Mb
--------------
[ Detta Inlägg ändrades av: psycho den 2001-08-25 15:54 ]
[b]piece:
p3 500|224ram|13gig |sb.live
ati rage fury 128 32mb
gimmegimmegimme better stuff
[b]
August 22, 2005
en logitech mouseman optical ska du ha, skön o go, min cordless mouseman optical e dyr i drift... batterierna e skit dyra...
så vad du än gör:
1. köp logitech
2. köp ej trådlös
3. köp en optisk mus,
gå till en data butik i stan o testa vilka du tycker e sköna att hålla i...
2 Guest(s)