August 20, 2001
Garfzez wrote: Gillar den där med superhjälten starkt..
Kvinna ligger fast på en tågräls och skriker.. Superhjälten kommer hoppandes över hustak, men tåget visade sig vara mer än vår hjälte kunde klara av. tror det är reklam för nån läsk.. aldrig fattat vad den heter..
San Sao heter den väl?
July 8, 2003
DiDi wrote: [quote=Garfzez]Gillar den där med superhjälten starkt..
Kvinna ligger fast på en tågräls och skriker.. Superhjälten kommer hoppandes över hustak, men tåget visade sig vara mer än vår hjälte kunde klara av. tror det är reklam för nån läsk.. aldrig fattat vad den heter..
San Sao heter den väl?
San Sao är bättre än Cola! =) Så underbart god. Fast reklamen för den är inte så bra.
Det är svårt att säga bästa reklamen, men antagligen så är alla bra reklamer de man kommer ihåg.
"Dra in magen så jag kommer förbi och fram."
"Har du finöl? Jag får slumpen."
"Om man vill vara sig själv för en stund"
Finns säker fler.
August 11, 2002
DiDi wrote: [quote=coalan]Den bästa måste vara en öl reklam där en människa klär ut sig till björn och snor andra björnas fiskar. kanal och när vet jag inte. tror inte den är svensk heller
Den har jag aldrig sett???
Den brukar gå på såna där program om världens roligaste reklamfilmer.
btw. är det någon som vet vad karate marsvins filmen som gått på mosquito heter och en annan som det kom rullande text på ett "främmande" språk, jag måste veta!
April 18, 2003
Klart bästa är när Micke Renberg och Tomas Sandstorm står och ljuger om sina hockeyärr i en hiss, när dom fablar som värst och står i kallingarna när hissen stannar och kung Salming kliver in... då är det färdigsnackat....
Så bra, så bra... Annars kan jag inte säga då jag är en sån som hatar reklam, spelar in det jag ska se på reklamkanaler och spolar förbi skiten...
December 18, 2002
VW som ramlade ner från trädet, TV4 / TV5 / TV3 tror jag!? inte så länge sen var det...
provade googla efter filmen... hittade detta LOL.
January 6, 2003
Jag gillar däkias reklam väldigt mycket, ni vet dom när en tant drar handbromsen och gör en bresladd in i en parkeringsficka. (finns väl 2 till tror jag)
Sen är Ford SportKA´s reklamfilm helt underbar!
http://home.comcast.net/~booth.....option.mpg
January 23, 2002
coalan wrote:
btw. är det någon som vet vad karate marsvins filmen som gått på mosquito heter och en annan som det kom rullande text på ett "främmande" språk, jag måste veta!
Vill också veta vad filmen med karatemarsvinen heter, den är ju bara så skön. :bgrin:
GooGeL wrote:
provade googla efter filmen... hittade detta LOL.
Hoppas inte du försökte vara rolig med den länken utan att du bara på nåt klantigt vis länka fel. 👿
Man skojar inte om reklamfilmer 😛
2 Guest(s)