February 12, 2002
tindy_14, jag ska söka,, det är ett löfte jag avlägger här å nu.. Men änn så länge så går det inte inför nästa säsång..
Tobi, haha.. Jo jag kan känna den intervjun redan nu,, undrar va jag ska ta för den.. 🙄 Klart jag ska låta världen veta namnen på mina trognaste "fans" men inget bögit som de där bara,, för jag är redan på gränsen i vissas böcker..
October 25, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: tindy_14, jag ska söka,, det är ett löfte jag avlägger här å nu.. Men änn så länge så går det inte inför nästa säsång..
Tobi, haha.. Jo jag kan känna den intervjun redan nu,, undrar va jag ska ta för den.. 🙄 Klart jag ska låta världen veta namnen på mina trognaste "fans" men inget bögit som de där bara,, för jag är redan på gränsen i vissas böcker..
det här har jag en screen på nu, lägger upp den på stormaz så att alla kan se!
January 23, 2002
Lugnt att jag mailar kanal 5 åt dig kråkan. 🙂
Men som alla andra vill jag att du gör något åt mig. [Image Can Not Be Found]
Du ska säga detta vid lämpligt tillfälle:
-Anna från Örebro, du borde tacka ja till Steels middagserbjudande i Helsingborg och åka ner till honom. 😀
February 12, 2002
Hehe,, det är ju den anna's rumpa jag ska vinna när jag är med i bb.. 😛 Har ju jobbat hårt på det ett tag.. 😉
Nä,, bråkar bara.. Klart ja ska göra det,, ska fråga vad hon hellre gör inför hela svenska folket.. Antingen följer me mig hem på micropizza när jag kommer ut eller lyxig resturang me dig.. 😛
Eller så inte,, vi får se.. Som sagt kommer den situationen att jag nu skulle råka hamna där,, så klart ja ska säga de önsknigar ni har,, som är vettiga.. Får ta med en lista in så ja kommer ihåg..
February 12, 2002
Grayfox wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ni får vänta me mailen tills när jag säger till så de kommer i en stor fet bomb.. 😉
Annars,, kanske starta en namninsamling? Finns de nån bra sida där man kan skapa sånna?
Skapa en fanclub!
Där har du maninsammling.
Nä,, fanclubbar är så jobbiga, åsså blir jag så förkrossad varje gång de jag har dör ut.. 🙄
Om du inte kan fixa fram nån hängiven liten blond sak eller brunett som kan hålla i den så får nog det vara..
Däremot en namninsamling.. Kan inte de va nått,, men ger de nått? Alltså internetnamninsamlinga,, brukar ju inte bli så seriösa..
April 23, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Grayfox][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ni får vänta me mailen tills när jag säger till så de kommer i en stor fet bomb.. 😉
Annars,, kanske starta en namninsamling? Finns de nån bra sida där man kan skapa sånna?
Skapa en fanclub!
Där har du maninsammling.
Nä,, fanclubbar är så jobbiga, åsså blir jag så förkrossad varje gång de jag har dör ut.. 🙄
Om du inte kan fixa fram nån hängiven liten blond sak eller brunett som kan hålla i den så får nog det vara..
Däremot en namninsamling.. Kan inte de va nått,, men ger de nått? Alltså internetnamninsamlinga,, brukar ju inte bli så seriösa..
Oj skrev fel namninsamling skall det vara.
Skrev för snabbt.
August 16, 2002
asså jag e på om du gör detta på TV:
http://www.petardas.com/cositas/sorpresa
1 Guest(s)