February 12, 2002
.doedels wrote: >Kråkan
Jag skickar ett mail om du har på dig tröjor varje dag med mitt mobilnummer på. deal ?
Nä,, det var väl att överdriva lite,, men kommer jag me i nån dokusåpa så visst,, jag ska ta in en lång lista med saker som jag ska göra efter era önske mål,, bara de håller sig inom vettiga ramar.. För de riktigt galna vill jag ju stå för själv.. 😉
February 12, 2002
Mind wrote: knata runt på stan, detvaren tjej som ville göra någon drickreklam med Moi och en polare, och så såg jag en quinna springa runt med en mic och en stor väska, hon intervjuade folk av nån anledning.
och detta var på loppet inom 2 timmar.
Jag råkade backa in i ett kameratem inne på vintergaten ( ett köpcentrum) få 2 år sen typ..
Vi komme å gick å av någon anledning så vände jag mig om å började gå baklänges å prata med de jag gick med,, alla trodde ju jag fjollade mig å hade sett cameratemet som stod där mitt i gången å filmade folket som gickförbi,, var bara det att de hade inte jag.. 😉
Ingen trodde det iofs efter åt heller när jag snubblat över dem,, de trode bara jag som vanligt ville få uppmärksamhet,, det dåliga med att vara mej.. 🙁
February 12, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....67,00.html
(https://www.nordichardware.se/.....hp?t=84877)
Så kan man ju också bli berömd.. Men nu var det ju utan att ha ihjäl en massa folk..
Asså,, vad rör sig i en sån där mäniskas huvud,, fattar de inte att de är mäniskors liv de tar, sånna som vill lerva ett långt å lyckligt liv..
February 12, 2002
Mind wrote: hah det var en rolig story crow, men j**lar du stavar ju sämre än mig.
Har jag påstått nå annat då? 😀
Jag stavar faktiskt inte så kasst bara jag tar de lungt men jag skriver på å medans jag skriver är jag typ ordblind, sen ser jag felen men då orkar jag inte bry mig för jag antar att ni kan förstå endå.. 😉
July 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: (..Utan att ha ihjäl ett par)
Ge några "råd".. Får ja se om ni har nått att komma med..Tänkte så här,, om jag blir en profil på NH kanske det är en start,, men asså nu har jag som börjat ise att det inte kommer leda nån stans..
Inte ens tanken på hur många autografer jag skulle få signa på DH kan trösta mig.. 😛
Är det du som är BigBrother-Kråkan? :bgrin:
3 Guest(s)