August 11, 2002
Kim^ wrote: [quote=Tobiaz][quote=Kim^]Tjena, Vilka tycker du är dom bästa serierna som funnits?
Själv tycker jag
Simpsons | Futurama | Dom Tre Vännerna Och Jerry
Alla dom äger som fan! 8)
Så vad tycker du?
Du gillar bumbibjörnarna oxå va? 😉
Nu hänger inte jag med.
Alla tre serierna är satir-serier. Alltså serier med komisk riktning. Ingen av dom bör tittas av barn som inte kan engelska eller som är under 10 år. I alla 3 serier förekommer Våld, Skällsord, Porr o.s.v.
Bimbibörjarna däremot, Kan tittas av vem som helst. Det är ett banrprogram. Men inte nån av om 3 jag nämnde! 🙂
det verkar ju som du följer dom här då borde du ha upptäckt att dom tre vännerna och jerry går under barnprogramstid (uppg. från min lillbror)
November 28, 2002
November 28, 2002
October 4, 2002
Själv gillar jag Seinfeld, Vänner och Futurama när absolut inget annat går 😀 Smallville är rätt så bra oxå 😀
Fan va jag kommer garva när alla är 30 och tittar på tecknat
(Simpsons och Futurama kan jag acceptera, de har iaf aningen vuxnare humor - men 3 vänner och jerry 😮 :eye: )
No offence! :heart: :rollsmile:
January 28, 2003
blir fan besviken på er killar... bara Ogre och Ranta som har lite vett i pannan 😀
1. A-Team fan det bästa som någonsin gjorts!! "If you got a problem and no one else can help you, and if you can find them, maybe you can hire THE A-TEAM" :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
2. MacGyver så jävla gjuten så det är sanslöst!! vem kan itne älska killen med det största lövet världen skådat?? love him.. *avguda* :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
3. Knight Rider fyfan va bra!! BOOSTER!! :worshipp: :worshipp: :worshipp:
4. Airwolf satans cool militärserie! den "helikoptern" är inte att leka med 😀 :worshipp: :worshipp:
5. T.J. Hooker med det namnet kan man ju inte motstå den genom tiderna bästa polisserien!! :worshipp:
fan, nu fick jag en tår i ögat av denne nostalgitrippen...
finns fan inga serier som är i närheten av dessa fem... detta är SERIERNA med versaler 😀
görs inga bra serier längre med samma "djup" 🙂
3 Guest(s)