May 14, 2001
January 18, 2003
BelGarath wrote: Bästa sommarlåten....hmmm det är nog Dark Funeral med Satanic Blood
fast det är väl bara ja som tycker de 🙄En sommarplåga minns jag Dr. Bombay med Calcutta
när vi ändå är inne på musik FY FAN VAD METALLICAS NYA MATERIAL ÄR DÅLIGT! Det stinker Nu Metal om det! :arg:
Hehe, bästa låten med Dark Funeral är ju helt klart "My Dark Desires" om du frågar mig :). Såg dem på Motala Metal Festival, jävligt bra live
Rörande Metallica: Släppte dem redan efter Black Album....Märks ju så jävla väl att de är _bara_ ute efter att tjäna pengar nuförtiden, så det är väl ingen högoddsare att de spelar Nu-Metal....
Har allt från Kill Em All -> Black Album, sen efter det har de inte varit köpvärda för fem öre
February 22, 2003
matsansan wrote: [quote=BelGarath]Bästa sommarlåten....hmmm det är nog Dark Funeral med Satanic Blood
fast det är väl bara ja som tycker de 🙄En sommarplåga minns jag Dr. Bombay med Calcutta
när vi ändå är inne på musik FY FAN VAD METALLICAS NYA MATERIAL ÄR DÅLIGT! Det stinker Nu Metal om det! :arg:
Hehe, bästa låten med Dark Funeral är ju helt klart "My Dark Desires" om du frågar mig :). Såg dem på Motala Metal Festival, jävligt bra live
Rörande Metallica: Släppte dem redan efter Black Album....Märks ju så j**la väl att de är _bara_ ute efter att tjäna pengar nuförtiden, så det är väl ingen högoddsare att de spelar Nu-Metal....
Har allt från Kill Em All -> Black Album, sen efter det har de inte varit köpvärda för fem öre
grymt äntligen en människa med bra musiksmak på detta forum! 😀
dig har jag aldrig sett förut
2 Guest(s)