March 29, 2003
Jackson Browne & Clarence Clemens - Youre A Friend Of Mine.
Nästan alla Gyllene Tider låtar.
Daryl Braithwhite - One Summer.
Är ändå inte Lovin´ Spoonful´s med Summer In The City en klassiker...?
Don Henley - Boys Of Summer (Även DJ Sammy´s remix av den är helt okej).
Big Mountain med Baby - I Love You Way.
Blues och Reggea är ju aldrig fel en varm sommarkväll...
Nu orkar jag inte tänka mer 😛 (nyvaken)
October 11, 2002
Lite offtopic: Vafan är det för jävla påhopp mot Metallica? HAHA ni kan ju knappast tracka ner på det största hårdrocksbandet genom tiderna genom att jämföra de med ett satanist-band som Dark Funeral? Nej, fy skäms på er. Metallica regerar och har alltid gjort det, det var på grund av dom jag började spela gitarr för 10 år sen. Peace out.
February 22, 2003
Jiggly wrote: Lite offtopic: Vafan är det för j**la påhopp mot Metallica? HAHA ni kan ju knappast tracka ner på det största hårdrocksbandet genom tiderna genom att jämföra de med ett satanist-band som Dark Funeral? Nej, fy skäms på er. Metallica regerar och har alltid gjort det, det var på grund av dom jag började spela gitarr för 10 år sen. Peace out.
Gamla Metallica var jävligt bra men nu är dom bara ute efter att tjäna pengar....
och vem jämförde Dark Funeral med Metallica inte jag i alla fall..det går ju inte för det är 2 olika hårdrocksstilar
August 20, 2001
BelGarath wrote: [quote=Jiggly]Lite offtopic: Vafan är det för j**la påhopp mot Metallica? HAHA ni kan ju knappast tracka ner på det största hårdrocksbandet genom tiderna genom att jämföra de med ett satanist-band som Dark Funeral? Nej, fy skäms på er. Metallica regerar och har alltid gjort det, det var på grund av dom jag började spela gitarr för 10 år sen. Peace out.
Gamla Metallica var jävligt bra men nu är dom bara ute efter att tjäna pengar....
och vem jämförde Dark Funeral med Metallica inte jag i alla fall..det går ju inte för det är 2 olika hårdrocksstilar
Same same... but different...
3 Guest(s)