October 30, 2004
Jerry wrote: Jag tycker öl är lite blaskigt, även Guinness mfl. så någonting lite mastigt som kontrast är inte fel.
Som du säger, köttbullar är gott. Gärna med rödbetssallad på något bröd.
Jag är ledsen men jag tror du missade att det handlade om öl och inte om vad du vill ha till lunch. 😛
Till öl skall man ha något man blir öl sugen av, så som ölkorv eller nötter.
Fast jag tål inte öl.. Jag blir så konstig när jag har tagit för många 🙄
Vanliga salta jordnötter eller några knäckebrödmackor med senap och falukorv..
Jo, jag är en van ungkarl..
*Edit*
Mamma Scans köttbullar är inte dumma heller..Kalla då förståss.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
skinner wrote: Dricker inte öl men små västerbottens bakelser e goda. Det e smördeg som man fyller med VB ost och hjortronsylt. Sadan sluter man igen "smördegspaketet" och kör i ugnen. Å fan, ska gå och göra några, blev skit sugen.
Åhhh...Västerbottensost är sannerligen en sann delikatess. 🙂
March 10, 2002
Usch ja, finns mycket gott till öl. =) En snus är aldrig fel =) Men jag brukar inte äta så mycket när jag dricker öl. Men dagen efter är det aldrig fel med en maffig pizza. =) På kvällen när man precis slutat dricka finns det inget bättre än en kebabrulle. 😉 Nu blev jag ruskigt sugen på kebap. Men får klara mig tills imorgon. Nu får jag nöja mig med A-team på kanal 5 ;D
November 18, 2003
Dehman wrote: Usch ja, finns mycket gott till öl. =) En snus är aldrig fel =) Men jag brukar inte äta så mycket när jag dricker öl. Men dagen efter är det aldrig fel med en maffig pizza. =) På kvällen när man precis slutat dricka finns det inget bättre än en kebabrulle. 😉 Nu blev jag ruskigt sugen på kebap. Men får klara mig tills imorgon. Nu får jag nöja mig med A-team på kanal 5 ;D
snusen smakar ju noll när du dricker öl , dagens ilandsproblem ...
- BTT -
Jag tycker nog att det är en bit grillat som är godast som tilltugg till ölen 😉 ... men om vi ska snacka snacks osv. så är det nog lantchips som gäller...
February 16, 2005
många roliga svar med lunchtips... 😀
tilltugg enligt min mening är nått litet typ nötter chips mamma scans (ja kalla eller lite ljumna men aldrig micro värmda) saltapinnar etc. en bit grillat, bakelser?! om det är erat tilltugg vill jag inte veta vad ni kränger i er vid en full måltid 😛
nån sa whiskey till ölen.. ummm det är inte fel..
nån sa snus... *snyft* bilr ingen mer snus.. lite mer än ett år sedan jag slutade.. men när man sitter med en kall öl i sommarvärmen efter ha gjort nått riktigt manligt som att fälla träd eller bygga skithus så hade det allt varit fint med en god liten "bakelse" under läppen...
2 Guest(s)