February 3, 2003
Mikkrii wrote: Fast jag tål inte öl.. Jag blir så konstig när jag har tagit för många 🙄
Det kallas för att bli full eller packad 😉
On topic: Chips är gott, och jordnötter... Iofs beror det på vad man känner för just den kvällen. Dom gånger jag druckit som mest har nog varit efter middagar när man gått ner på pubben. (Dock var det i tjeckien när en halvliter öl inte kostade mycket :D)
July 29, 2003
Dehman wrote: Usch ja, finns mycket gott till öl. =) En snus är aldrig fel =) Men jag brukar inte äta så mycket när jag dricker öl. Men dagen efter är det aldrig fel med en maffig pizza. =) På kvällen när man precis slutat dricka finns det inget bättre än en kebabrulle. 😉 Nu blev jag ruskigt sugen på kebap. Men får klara mig tills imorgon. Nu får jag nöja mig med A-team på kanal 5 ;D
A-team är för övrigt den bästa serien på länge :bok:
Cachewnötter duger till alla drycker 😎
February 16, 2005
LorD_Kvadd wrote:
(Dock var det i tjeckien när en halvliter öl inte kostade mycket :D)
har aldrig varit i tjeckien (bara druckit deras öl.. några av sorterna) men jag var i bulgarien för nått år sedan å där var ölen billig.. kostade mindre än vatten.. gav 5-7,5kr / ½liter vatten/cola/fanta etc kostade 7.5 till 10 kr... så där nere fanns det inte så många sorters tilltugg nån sorts chilinötter var det enda jag hittade som gick ner...
Korv är jättegott att fåååå.
Kokt och stekt och kanske råååå
Å med ketchup pååå..
Hot Dogs fonkar prima till öl..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)