March 10, 2002
UndaC wrote: Hehe Femman: definitionen av skräp-TV.
Helt sjukt att de kan ha flest röster.
De har ju de bästa serierna.
Friends, C.S.I Fraiser, Room Service, Motorjournalen o.s.v.
Men sen har de en massa skit också. T.ex. den dokusåpan om flygbolaget, bridezillas och sådana "tjej" program.
November 29, 2001
Dehman wrote: [quote=UndaC]Hehe Femman: definitionen av skräp-TV.
Helt sjukt att de kan ha flest röster.
De har ju de bästa serierna.
Friends, C.S.I Fraiser, Room Service, Motorjournalen o.s.v.
Men sen har de en massa skit också. T.ex. den dokusåpan om flygbolaget, bridezillas och sådana "tjej" program.
Jo det är sant, när jag tänkte efter ser jag ju faktiskt en del på Femman. Det är bara det att när jag föreställe rmig Femman ser jag bara deras osmakliga program ala Big Brother framför mig. 😉
October 27, 2001
UndaC wrote: Jo det är sant, när jag tänkte efter ser jag ju faktiskt en del på Femman. Det är bara det att när jag föreställe rmig Femman ser jag bara deras osmakliga program ala Big Brother framför mig. 😉
Tips: Det hjälper nog med att sluta följa det dygnet runt. Something you should try? 😛
Kanal 5 och discovery för min del. 🙂
(Jag har bara sett någa snuttar av bigbrother, att följa det är ju som att stirra på en vägg och vänta på väggen ska förvandlas till en atom u-båt.)
November 29, 2001
PaiN wrote:
(Jag har bara sett någa snuttar av bigbrother, att följa det är ju som att stirra på en vägg och vänta på väggen ska förvandlas till en atom u-båt.)
Jag måste erkänna att jag faktiskt sett nästan ett helt avsnitt. Men det är lite osmakligt när man kommer på sig själv med att få ut nöje av att se andra människor förnedra sig själva.
March 10, 2002
UndaC wrote: [quote=PaiN]
Jag måste erkänna att jag faktiskt sett nästan ett helt avsnitt. Men det är lite osmakligt när man kommer på sig själv med att få ut nöje av att se andra människor förnedra sig själva.
Det är ju det som är kul. 😛
July 3, 2003
Dehman wrote: [quote=UndaC][quote=PaiN]
Det är ju det som är kul. 😛
Ne, det är sorgligt
September 17, 2003
Discovery. Går att se på alla program, alla är bra. Räknar självklart inte med trauma som de envisas med att visa hela tiden.
Femman är rätt rolig när man äter eller vill fördriva tiden en stund..
Ser dock inte alls mycket på tv..hade klarat mej utan den ifall det inte vore för mitt nes 😀
January 28, 2003
Dehman wrote: [quote=MrWeizel]Disco Very
som min lärare sa 😀
Sjukt bra dokumäntärer, särskilt andra världskrigsdokumentärerna 8)
Yeah. 😉 Såg du den om tanks under WW2? Den var bra. 😀 Gick den 21/2 tror jag.
Vet inte om jag sett den du menar, för jag har sett 10 olika om tanks under WW2 😛
4 Guest(s)