August 27, 2003
Well, Scrubs är helt sjukt roligt. Annars är MacGyver, Airwolf, Band Of Brothers och Futurama grymt bra serier.
Hehe, glömde Pimp My Ride på MTV 😀
Sen har de förefallit sig så att Allå allå emliga armén går precis när jag dricker mitt eftermiddags kaffe på jobbet så de har blivit rätt mycket av det, kanske inte världens bästa serie men nog fan har jag sett alla avsnitt.
March 10, 2002
HuGGe wrote: Well, Scrubs är helt sjukt roligt. Annars är MacGyver, Airwolf, Band Of Brothers och Futurama grymt bra serier.
Hehe, glömde Pimp My Ride på MTV 😀
Sen har de förefallit sig så att Allå allå emliga armén går precis när jag dricker mitt eftermiddags kaffe på jobbet så de har blivit rätt mycket av det, kanske inte världens bästa serie men nog fan har jag sett alla avsnitt.
Pimp My Ride är jävligt roligt. Även andra liknande serier, typ Monster Garage och Extreme Home Makeover 😛
Allå Allå emliga armén är så jävla tråkigt. 😛 Men brukar ändå se det varje dag typ. 😛
February 3, 2003
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd]1. Scooby Doo (äldre avsnitt inte dom med Scrappy Doo)
2. Powerpuff Pinglorna
3. South Park
4. Alla gamla nostalgi serier som gick på Cartoon Network som dom jävlarna tog bort!
5. 2 Stupid Dogs
Så du har Cartoon network? 😛
Jag har Cartoon Network att tacka för mitt MVG i engelska B 😀 Så jaa 😀
November 21, 2003
Lätt att göra en lista..
1: ThunderCats (Enkelt val.. absolut bästa nånsin.. bra Ctrl att du har den så högt upp.. en del andra med ser jag..)
(Har snart sett alla avsnitt av ThunderCats som finns, mm man kan inte sluta älska dem..)
2: Dark Angel (hon är snygg oxa, jevla fox som la ner den innan en sesong 3..)
3: Viva La Bam (Denna var svår.. men det fick bli denna serien.. den är faktistk jevligt rolig)
4: Resten av 80-talarna.. He-Man, Transformers, Turtels (iofs mesta delen på 90-talet), Dino-Riders..
5: 90-tals Tecknat.. Ducktales, Darkwing Duck och Luftens Hjältar..
80-talet var iaf bäst på tecknade serier.. Over and Out..
4 Guest(s)