March 21, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Vitamin-C]myrornaskrig 😀
Eller varför inte testbilden?
är det Tv-serier?
Beror på hur mycket man insupit... 🙄
jaja, sant. Då passar det ju Arny, och vid närmare eftertanke nästa alla andra också..
Vad är kravet för att vara en serie då ? Att de går i episoder eller vadå ?
May 17, 2002
Farbror wrote:
Vad är kravet för att vara en serie då ? Att de går i episoder eller vadå ?
Ungefär. Personligen skulle jag aldrig kalla ett program med bara en del för en serie. Däremot har den två delar så tycker jag att man kan kalla den en serie men det är ett gränsfall. Är det 3 delar eller fler så är det garanterat en serie.
May 1, 2003
DiDi wrote: [quote=Arny][quote=Vitamin-C]myrornaskrig 😀
Ohhh! Jag kan sitta i timmar och se om den pinnen som hoppar fram och tebax slutar hoppa 🙂 🙄
har man en tv där man kan låsa bilden kan man försöka få den att stanna i mitten.. det är rätt klurigt 😀
July 10, 2003
Marron wrote: [quote=DiDi][quote=Arny][quote=Vitamin-C]myrornaskrig 😀
Ohhh! Jag kan sitta i timmar och se om den pinnen som hoppar fram och tebax slutar hoppa 🙂 🙄
har man en tv där man kan låsa bilden kan man försöka få den att stanna i mitten.. det är rätt klurigt 😀
Haha, då kan man inte ha mycket att göra 😉
October 13, 2003
I ingen speciell ordning:
twin peaks (ifall det är nån som har tillgång till alla episoder, på valfritt medium pm:a mig då)
helgonet (Roger Moore äger!)
Jack Frost
Morse
Allo allo
Spin city
Futurama
The OC
Midsummer
Arkiv X (de tidiga avsnittet, inte den nya skiten)
Voyager (nån annan som gillar kvinnliga kaptener?)
Red Dwarf
Spanarna på hill street
hem till gården
bottom (brittisk, väldigt ovanlig komediserie)
Ducktales
Jonny Quest på cartoon network (tror inte dem sänder den längre, var ett par år sen jag checkade in den kanalen)
PS. om jag känner mig självmordsbenägen sätter jag på kvinnofängelset!
1 Guest(s)