September 13, 2002
jag har sett den..
å den va inte lika bra som ettan som för övrigt e oslagbar..
men lite småball var den iaf.. förutom att jag inte kan minnas att jag såg ngn som laddade om sitt vapen, bara att de fipplade med nåra magasin nånstans i filmen..
de vart lite gapiga tillslut, bara sprang runt å skrek
November 29, 2001
Desto mer jag tänker på det desto mer inser jag att de aldrig ens borde försökt göra en uppföljare. De gjorde vad som gick att göras med konceptet i första filmen och borde låtit det stanna där.
Å andra sidan verkar det som om 2an kommer gå bättre i värst.
Såg nån som tyckte tvåan var bättre än ettan, han måste fan ha varit född några månader för tidigt typ. 🙄
September 12, 2001
Gueno wrote: [quote=skiroy][quote=Coore]Finns det en tvåa? hoppas den inte är så kass som du säger... för ettan var ju helgrym....
Glöm tvåan...bara ren och skär skräp.
Mycket bättre än Kill Bill Vol 1 iallafall. 8) 🙂
BRII får 3 av 5 låsmuttrar.
Nu är det så att det vore rena massmordet om alla skulle se de filmer du poängsätter högst. 😀
Hoppast att fler inser detta innan det är försent. 😉
June 20, 2002
skiroy wrote: [quote=Gueno][quote=skiroy][quote=Coore]Finns det en tvåa? hoppas den inte är så kass som du säger... för ettan var ju helgrym....
Nu är det så att det vore rena massmordet om alla skulle se de filmer du poängsätter högst. 😀
Gueno kan gärna få vara NH´s officiella filmrecensent för min del...
Gäller bara att göra tvärtemot vad han tycker så slipper man se dåliga filmer framöver i tiden... 🙂
March 10, 2002
skiroy wrote: [quote=Gueno][quote=skiroy][quote=Coore]Finns det en tvåa? hoppas den inte är så kass som du säger... för ettan var ju helgrym....
Jag litar då inte på Gueno. 🙂
Men måste ändå se två så att jag kan bedömma. 😉
3 Guest(s)