December 4, 2002
Fick ett reklamblad i brevlådan idag, helt öppet så vem som helst kan läsa det (läses postens anställda, eller om brevet hamnat hos fel person, posten delar ju ofta ut fel). Och i det bladet står mitt användarnamn och lösenord i klartext.. Huvudkontot, där man lägger till tar bort epost, kollar fakturor etc etc.
Loggar in på deras sida
Vi ber om ursäkt. Med anledning av vårt senaste brevutskick har en del kunder reagerat. Vi ber om ursäkt. Med anledning av vårt senaste brevutskick har en del kunder reagerat och undrat över hanteringen av användarnamn och lösenord. Känner du oro rekommenderar vi dig att ändra dina personliga inloggningsuppgifter.
Hur i helvete kan man göra en så jävla miss??
November 4, 2001
Tänkte precis samma sak när jag fick ett "brevet".
Det är ju inte ens ett brev utan bara ett papper som man vikt 3 gånger.
Man behöver ju bara kika in i det fö att se uppgifterna. Man behöver inte ens vika upp det (även om det inte var några problem att vika upp och igen det utan att det syntes)!!
Ren idioti!
Jag har inte bett om att få lösenordet/användarnamnet hemskickat, så varför skickar man det över huvud taget?! Skulle det vara någon slags "påminnelse" till dom som inte ens vet vad man har för login till sin internettjänst?
October 22, 2002
Xenomorphed wrote: [quote=Cezar]GG 😉 Tur att man har Felia :worship:
x2
men jag har faktist inte haft några som helst problem med Telia (fast jag har bara haft det ett par månader (typ 4)
Har aldrig haft problem med Telia heller. Har haft hemtelefon i snart 8 år, mobil i 10 år och internet i snart 1 år hos telia. Har fungerat prickfritt för mig.
Visserligen får man betala lite mer för mobilen men man vet att man jämt kan ringa och det fungerar också alltid.
February 17, 2004
gillar inte heller BBB men av en annan anledning. De gillar att debitera mig 379kr/mån istället för 329:- som det står i kontraktet. Måste ringa om detta hela tiden verkar det som. De försöker sig på en fuling... :arg:
VAd gäller brevet har jag nog inte sett något, men kollar å andra sidan inte så noga heller 🙂
/Dani
November 29, 2003
fisken wrote: [quote=Xenomorphed][quote=Cezar]GG 😉 Tur att man har Felia :worship:
x2
men jag har faktist inte haft några som helst problem med Telia (fast jag har bara haft det ett par månader (typ 4)
Har aldrig haft problem med Telia heller. Har haft hemtelefon i snart 8 år, mobil i 10 år och internet i snart 1 år hos telia. Har fungerat prickfritt för mig.
Visserligen får man betala lite mer för mobilen men man vet att man jämt kan ringa och det fungerar också alltid.
Har aldrig haft problem med Telia, eller det gick väl ner en gång om året eller så. Men annars funkade det bra.
April 10, 2003
hULt0 wrote: Bah, klart man älskar BBB. Jag har 100/10 för 329 kr/månad (som iofs pappa betalar, men ändå) och det fungerar alltid!
Dom testkörde 100/100 här hos mig presis innan dom skulle dra igång 100/10 men dom verkade aldrig dra ner hastigheten så jag sitter fortfarande på 100/100 för 329kr. 😀
1 Guest(s)