February 1, 2004
Oj, snacka om bomb i bredbandsvärlden... Undrar om de mindre operatörerna + telia darrar lite i byxorna nu... 🙂 Däremot är det inte säkert att det är bättre för privatpersoner/kunder. Visst, de kan kostnadsbespara och deras nät blir större men samtidigt med färre konkurrenter kan man höja priserna...
Vad tror ni om funderingarna?
April 10, 2001
Hata Bostream?
jag har då alltid varit nöjd med dem, aldrig haft downtime, och det har hittills varit det bästa som kunnats erbjuda i radhusområdet jag bor i.
Nu har jag dock skrivit över mig för BBB 8/1 tjänst. vilket innebär att jag måste vänta tre månader på att Bostream skall koppla ur mig för att sen bli uppkopplad hos BBB igen. Dessutom betalar jag 995:- i anslutningsavgift, som i detta läget känns lite surt om det ändå är till samma företag man byter.
July 3, 2003
Peter@20ghz: Samma sak för mig, fast jag har väntat i 3 månader redan. Mitt Bostream skulle kopplas ut den 31 Juli, så detta bekräftar ju varför mitt Bostream fortfarande fungerar... Nu vetti sjutton hur det blir, jag vill ju gärna få tillbaka anslutningsavgiften. Det bästa med detta är dock att jag förhoppningsvis slipper vara utan internet när jag ska byta.
En rolig sak, för typ en vecka sedan sa min farsa till mig att Bostream och BBB har säkert ett sammarbete för att de är sura på Telia och Skanova. Ja, han tycks ju haft rätt.
July 3, 2003
Iskall wrote: Nejje! Jag som skulle få BoStream - Scream 26Mbit om några veckor. Nu står det att min order är inaktiv på BoStreams hemsida... J*kla BBB att komma & förstöra min snabba uppkoppling! 👿 :arg:
Tror snarare att de kommer göra så att det går snabbare för dig. Scream-tjänsten har varit kass har jag hört från många.
March 21, 2003
Peter@20ghz wrote: Hata Bostream?
jag har då alltid varit nöjd med dem, aldrig haft downtime, och det har hittills varit det bästa som kunnats erbjuda i radhusområdet jag bor i.
Nu har jag dock skrivit över mig för BBB 8/1 tjänst. vilket innebär att jag måste vänta tre månader på att Bostream skall koppla ur mig för att sen bli uppkopplad hos BBB igen. Dessutom betalar jag 995:- i anslutningsavgift, som i detta läget känns lite surt om det ändå är till samma företag man byter.
Huh ? Varför har dom så.... faan vad surt.. 🙄
2 Guest(s)