March 19, 2003
Callister wrote: [quote=Marron]Ska försöka få päronen att beställa BBB 10 Mbit/s..
Ett bra tips för att få dom att byta är att säga att ni kan skaffa telefoni genom bredbandsbolaget också, det är skitbra, och man ringer gratis till andra BBB:are med telefoni. 🙂
heh hoppas de känner NÅN med bbb då 😛
July 27, 2002
BarateaU wrote: [quote=Callister][quote=Marron]Ska försöka få päronen att beställa BBB 10 Mbit/s..
Ett bra tips för att få dom att byta är att säga att ni kan skaffa telefoni genom bredbandsbolaget också, det är skitbra, och man ringer gratis till andra BBB:are med telefoni. 🙂
heh hoppas de känner NÅN med bbb då 😛
Det är bara en liten förmån, det är bra mkt billigare att ringa jämfört med Telia ändå.
July 18, 2003
Hmm, jag är glad den dagen ADSL kommer hit. Är just nu en trogen 56kare!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
March 19, 2003
Sortima wrote: 41min nu börjar få hennes röst på hjärnan ... det är fortfarande samtal före.... det jag ville veta är om jag kommer att få vntar på bostreams uppsägningstid (4månader) nu när dom är ett företag ... någon som vill skona min öron lite ??
Just i sånna sunder önskar man ha head sett så man slipper hålla i luren, och så kan man bara sitta o göra de vanliga.
2 Guest(s)