March 7, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=*blitz*]Hmm, jag är glad den dagen ADSL kommer hit. Är just nu en trogen 56kare!
Sitter också på 56K, men skillnaden är att jag förmodligen aldrig kommer få bredband... Och det ska man vara ensam o i hela storstockholm...
hur kan det vara så galet? alla borde ju få iaf adsl 😛
February 1, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=*blitz*]Hmm, jag är glad den dagen ADSL kommer hit. Är just nu en trogen 56kare!
Sitter också på 56K, men skillnaden är att jag förmodligen aldrig kommer få bredband... Och det ska man vara ensam o i hela storstockholm...
Låter skumt om du inte kan få adsl i sthlm ! är det dina föräldrar eller nåt som inte vill skaffa?
April 15, 2001
BarateaU wrote: [quote=Sortima]41min nu börjar få hennes röst på hjärnan ... det är fortfarande samtal före.... det jag ville veta är om jag kommer att få vntar på bostreams uppsägningstid (4månader) nu när dom är ett företag ... någon som vill skona min öron lite ??
Just i sånna sunder önskar man ha head sett så man slipper hålla i luren, och så kan man bara sitta o göra de vanliga.
Jag somnade i Vodafones telefonkö
February 12, 2003
Starscream wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=*blitz*]Hmm, jag är glad den dagen ADSL kommer hit. Är just nu en trogen 56kare!
Låter skumt om du inte kan få adsl i sthlm ! är det dina föräldrar eller nåt som inte vill skaffa?
Nope, bor mitt ute i skogen, en bit i från tullinge (7-8 km...) och telia var förbi förra sommaren och undrade om de skulle lägga lite kabel (nuvarande linjerna härstammar ifrån Bell's tid...), men nej, sa markägaren... "Det behöver vi inte"
Dra åt helvete säger jag, han bor inte här själv, så vad fan vet han om det? Tillochmed de vanliga telefonerna knastrar...
:burn:
January 12, 2004
Biters wrote: [quote=obelix][quote=Mind]neat
om endå jag kunde få så snabb lina.
Kan på 100mb, men jag vill inte 😛
MEN LOL!!!
Det kan minst 100 000 andra också, dvs alla BBB kunder...
Du är INTE unik!
Tja, och?
Mind kunde inte få det, och det var på hans inlägg jag svarade...
1 Guest(s)