June 18, 2001
Njae, det tror jag inte. Jag har vaxat på "värre" ställen än så. 🙂
Prova själv att plocka skäggstrån med pincett, det är inte så farligt.
Risken är att det kan bli lite rött och inflammerat. Man får väl hålla ansiktet i iskallt vatten under en halvtimme efteråt. Frågan är om resultatet är värt det...
😉
June 17, 2001
Inget jag skulle vilja rekomendera, men om du ändå ska ge dig på det så vill vi se före och efter bilder på dig...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 20, 2002
Det var en väldigt bra idé Wigger.
Se till att ta ett par bilder på före och ett par på efter och sen röstar vi på vilket som ser bäst ut.
Det kan ju bli en ny sån där megatråd!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 13, 2001
Jerry wrote: Njae, det tror jag inte. Jag har vaxat på "värre" ställen än så. 🙂
Prova själv att plocka skäggstrån med pincett, det är inte så farligt.
Risken är att det kan bli lite rött och inflammerat. Man får väl hålla ansiktet i iskallt vatten under en halvtimme efteråt. Frågan är om resultatet är värt det...
😉
Hehe ett och ett är det kanske inte så farligt, men jag skulle nog inte dra loss en hel matta.
Men visst det är en god ide, det skulle vara skönt att slippa raka sig på ett tag. Det blir ju snarare att man skjuter upp det tills att man ser ut som ett ludet troll 😀
November 29, 2001
HELIX wrote: Fanns det inte någon grejj på TV-shop för ett tag sedan som lossade håret med el och så växte det alldrig ut igen eller nåt.. Man kanske skulle prova lite... Typ i röven eller nåt :dead:
My hamster owns joo!
haha jo fan rövskägg klarar man sig utan
*smaskar på konkelbär*
1 Guest(s)