May 23, 2001
Sökte lite men jag tror inte denna varit uppe förrut, ändå är den lite gammal.
http://www.virtualbartender.be.....er_usa.htm
Det är en mycket trevlig flicka som gör saker när man säger rätt ord 🙂 Jag och några klasspolare har suttit ett tag nu och kommit på en del. Det är bara att köra på.....
shake
spin
pushup
karate
jump
stretch
draw
strip
tits
shirt
dance
ass
lick
kiss
bath
beer
bottle
serve
lollipop
hair
kick
breast
rub
sleep
show me some
shoes
surf
tickle
be
magic
playboy
banana
light
fight
joke
call
talk
model
cowgirl
spreads
robot
hummer
September 18, 2002
stormaz wrote: Tror fan alla finns med i min lista, för flera ord visar samma sak. Fast om ni vet med er att det inte finns med så är det bara att skriva det så lägger jag till. wet är min personliga favorit och jag har sett alla 🙂
Testa att skriva lambada 😀 och rocks 😀
pillow funkar med 😛
May 23, 2001
The Cadet wrote: [quote=stormaz]Tror fan alla finns med i min lista, för flera ord visar samma sak. Fast om ni vet med er att det inte finns med så är det bara att skriva det så lägger jag till. wet är min personliga favorit och jag har sett alla 🙂
pillow funkar med 😛
nice, pillow har jag sett förrut men glömde ta me den. Orkar dock inte adda dem till listan nu, är för slö 🙂
August 7, 2001
The Cadet wrote: [quote=stormaz]Tror fan alla finns med i min lista, för flera ord visar samma sak. Fast om ni vet med er att det inte finns med så är det bara att skriva det så lägger jag till. wet är min personliga favorit och jag har sett alla 🙂
pillow funkar med 😛
hur får man för sig att skriva lambada? 🙂
1 Guest(s)