July 13, 2002
Om du får skit för att inte gå på begravningen (typ om det är en jättenära släkting eller vän) så måste du väl gå... men eftersom du ens tvekar på om du ska gå eller inte så skulle jag skita i det. Om du brydde dig (mkt) om den som dött eller begravning som sätt att hedra den så skulle du itne behöva tveka. ALla har sitt sätt att säga farväl på.
EDIT: Dessutom vill du att vi ska säga festen så du akn gå med gott samvete 😉
October 26, 2002
Elias667 wrote: Om du får skit för att inte gå på begravningen (typ om det är en jättenära släkting eller vän) så måste du väl gå... men eftersom du ens tvekar på om du ska gå eller inte så skulle jag skita i det. Om du brydde dig (mkt) om den som dött eller begravning som sätt att hedra den så skulle du itne behöva tveka. ALla har sitt sätt att säga farväl på.
EDIT: Dessutom vill du att vi ska säga festen så du akn gå med gott samvete 😉
du har en poäng där.... Och förmodligen vill jag bara stilla mitt samvete...
October 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=chippen]det har du rätt i men då kasnke det inte ordnas nån fest...
Nä, och du lever kanske inte heller.
Och vem vet, Finland har kanske ockuperat oss också? 🙄
Ta ett eget beslut, morsan eller NH kommer inte finnas i närheten alltid 😉
det har du ju rätt i men jag tänkte att så länge ni ändå finns här så kan jag ju nyttja er....men jag antar att jag måste välja själv... men det kan ju ändå vara kul med en undersökning vad ni NHare skulle valt lixom...
January 28, 2003
tindy_14 wrote: festa för den avlidne!!
ställ dig upp mitt under festen och håll ett tal om hur snäll (insert avlidens namn here) var.
du slipper du ha dåligt samvete!!
Ja, för det sista talet som hålls om en vill man gärna att en packad tonåring skall hålla!! :pidu:
:wide:
3 Guest(s)