February 13, 2001
Har köpt konstlärder som ser ut som Oxblod....
Men saken är den hur man ska få fast den utan att få skarvar å sånt....
Jag har byggt 2 hemma subbar och framdelen ska vara klädd i konstläder.... Det var en bra tanke då men nu är frågan om de går....
Pleas nån måste veta.... El kunna ta reda på det.... Jag kan vara snäll sen och sätta ut en bild sen när det är klart.... =)
Mvh Treo
February 13, 2001
När man sätter en bas i en låda så blir basen och sticka ut ca 1-2cm från skivan. Jag har gjort en till skiva som ska sitta på den skivan som basen sitter på/i så att basen blir jäms med lådan.
Den skivan ska jag klä med konstläder....
Det ska inte vara nå nitar i den den ska sättas fast bakom skivan... Har fräst bort ca en 2cm in och 2 mm ner så den blir jäms med andra skivan när jag sätter fast den när lädret är på blats.... Men jag vet inte om jag ska limma el bara skjuta fast den med häftpistol....
Tack keffing det skulle vara till stor hjälp om du kunde fråga henne....
February 1, 2002
SoundHead wrote: Ja de har jag men vet inte var jag ska lägga up den =( Har inge ställe....
February 13, 2001
Efter ett tags jävlande så gick det =) Men det gick åt endel konstläder Tur att jag köpte en stoooor bit 🙄 Vart ganska sexiga skarvar endå.... Känns bra för att vara första gången.... Sätter in en till bild sen när dom blir klara. Nu är det bara och förbereda för grundfärgen sen måla och lägga på lasyren. När allt är klart blir de Sagan om de två tornen på MAX BAS 🙄 Mmmmmm....
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
June 28, 2001
Very nice indeed !
har du fler små inovationer i garaget ?
tillomed farsan som hadde (o)turen att springa förbi som han gör rätt ofta undrade vad det var för något.
men varför i helvete vill man glo på lord of the ring med basen uppskruvad ?
T3 skulle jag kunna förstå, men absolut inte lotr.
February 13, 2001
Mind wrote: Very nice indeed !
har du fler små inovationer i garaget ?
tillomed farsan som hadde (o)turen att springa förbi som han gör rätt ofta undrade vad det var för något.men varför i h*****e vill man glo på lord of the ring med basen uppskruvad ?
T3 skulle jag kunna förstå, men absolut inte lotr.
Mjo tackar =)
fler små inovationer i garaget ? Vad menar du med det?
Jo det är klart de finns ju andra filmer men det är ett jävla össs i nåra delar på sagan om (filmerna)........
1 Guest(s)