February 13, 2001
keffing wrote: öhh... vad exakt är det svåra med det där? min morsa började typ skratta när hon först läst ditt problem, sen sett bilderna... fast det kanske är för att hon kan sy en tröja av en skinnbit på 1dm^2 som passar på en sumobrottare...
Aaaaaaaaaaaa vadå!!!! Det var ju första gången för mig klart jag vart orolig om nåt skulle gå fel.
DEN FINNS INGA DUMMA FRÅGOT BARA DUMMA SVAR!!!! Ne då =)
Men nu vet jag att de inte är så svårt.... =)
February 13, 2001
Mind wrote: well, det är ju musik med tryck i man behöver stora basar till, inte fjolliga filmer.
jag menar har du fler projekt ? intresant o se bilder på folks hemmagjorda högtalare osv.
Ja de har jag nån iaf.... Här är högtalarna jag byggde föra året men vart inte så lyckade för att jag la grunden fel och så sprack lådan inuti på nåt konstigt sätt under en våldsam test spelning.... =)
[Image Can Not Be Found]
February 13, 2001
Små element nja 10" som klarar 400Rms watt 800Max....
Hålet på sidan ska 10" sitta i å de andra hålet är der porten ska vara.... Lådan är 130Hx20Bx38D.... Det är ett 4 vägs system Diskant/Mellanreg/Mellanregbas(Snärt)/Bas =)
Skivan som är mellan Bas och Mid/Bas sprack så de vart å låta skit. (Hatar spånskiva) MDF ska de vara.... Lådan är byggd i MDF och spånskiva.... De va spånskivan spm gav up =(
1 Guest(s)