July 19, 2001
Kolla då in denhär skitbra länken: http://itc.edu.stockholm.se/flex/
Där står allt från Mattematik A till Ryska steg 1.. Tänkte bara att jag ville dela med mig lite.. Den är ganska bra om man ligger efter 🙂
May 23, 2001
Ingen religion heller. Ganska kul kommentar man fick idag från religionsläraren. "Om du börjar använda dina hjärnceller som jag vet finns där innanför så kommer du få MVG"
jag orkar inte bry mig om religionen är så seriös på svenskan. Men svenskaläraren springer och säger till religionsläraren hur seriös jag är på svenskan sen blir det gnisch. Är väl lika bra att bli oseriös överallt 😀
September 13, 2002
hmm.. jag kom inte överens med min religionslärare.. hon va totalt kliniskt sopren innanför pannbenet.
sen en annan grej som jag tyckte var konstig med betygskriterierna i religion var: att man "var TVUNGEN att känna till och ACCEPTERA andra religioner för betyget G". om det bara hade stått känna till så hade det varit okej, men att bli tvingad att acceptera andra religioner bara föratt få G. oacceptabelt.. jag kanske inte vill acceptera vissa religioner. VALFRIHET!! .. men men. jag tonade ner min "ilska" över denna förtryckande formulering och fick G. Sedan tog hon dit ngn hjärntvättad finska, som konverterat till islam, men vi fick ABSOLUT INTE ställa massa "jobbiga" frågor, så det slutade med hon satt å predika massor om hur härligt det var med islam osv. 🙄
1 Guest(s)